Fødsel

Knøvlus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Sensommerlykke 2017
Gleder/gruer du deg? Eller tenker du ikke så mye på det? Jeg gleder meg litt kjenner jeg :hilarious: Syns det er så spennende :D
 
Det er spennende, men samtidig gruer jeg meg. Det er jo VONDT! Ved forrige fødsel så var vi på sykehuset rett over en time, fikk ingen rifter, blødde minimalt og presset i 6 min. Håper på samme drømme fødsel [emoji4] Men det sies at tredjemann er en luring..
 
Jeg gleder meg, selv om dette er førstemann. Rett og slett fordi vi har prøvd på førstemann så lenge, og jeg gleder meg sånn til å møte den lille [emoji7]

Håper ikke det blir keisersnitt,for det er jeg litt mer redd for mht smerter og vondt arr etterpå.
 
Gleder meg! Veldig! Siste gangen for min del, så jeg ser virkelig fram til det :)Jo, det er vondt, men i motsetning til bekkensmerter ol. så er det "positiv" smerte, det fører noe sted. Jeg tar heller tre fødsler på rappen enn å gå gravid ;) Og det å kjenne babyen komme ut er skikkelig "ut av deg selv"-opplevelse. Veldig sært og rart og fantastisk.
 
Jeg gruer meg, hadde ikke noen god opplevelse sist, husker ikke så mye fra de siste timene før hun kom. Skal heldigvis til jordmor for første gang i morgen, så håper å få prata litt om fødsel da, og hjelp til å skrive fødebrev etterhvert. Skal også inn til samtale på sykehuset på torsdag...
 
Gleder meg litt, men tenker lite på det. :)
 
Er første, og ganske avslappet med tanke på fødsel. Tenker at folk har gjort det i tusenvis av år, så det går nok bra. Har elendig smerteterskel, men det må nå bare gå [emoji28]
 
Er egentlig mest spent på om det blir vanlig fødsel denne gang eller KS som sist. Vet ikke helt hva jeg foretrekker, men håper i hvert fall ikke det blir hastekeisersnitt, for det var ingen god opplevelse..
Gleder meg bare til alt er over og vi forhåpentligvis har en frisk baby i armene[emoji177]
 
Gleder meg absolutt ikke. Har ks og en grusom fødsel bak meg og foretrekker definitivt ks. Var helt fin etter ks i motsetning til etter fødselen..."man glemmer smertene når babyen er ute" gjaldt hvertfall ikke meg.
 
Spennende å høre tankene deres :) Synd det var mange som gruer seg :( Håper dere med dårlig opplevelse forrige gang får en bedre denne gang :)
 
Er første, og ganske avslappet med tanke på fødsel. Tenker at folk har gjort det i tusenvis av år, så det går nok bra. Har elendig smerteterskel, men det må nå bare gå [emoji28]
Den innstillinga har jeg og! Damer har overlevd i tusener av år, det må jo være innafor [emoji41]

Samboeren er litt mer skeptisk altså [emoji28]
 
Den innstillinga har jeg og! Damer har overlevd i tusener av år, det må jo være innafor [emoji41]

Samboeren er litt mer skeptisk altså [emoji28]

Tenker at de som er på sykehuset har så utrolig mye kunnskap, så jeg må bare stole på det de sier og hvordan de veileder underveis [emoji4]
Tror det blir mer en aha opplevelse når jeg først er i situasjonen, enn jeg klarer å se for meg for øyeblikket [emoji28]
 
Den innstillinga har jeg og! Damer har overlevd i tusener av år, det må jo være innafor [emoji41]

Samboeren er litt mer skeptisk altså [emoji28]
..og den innstillinga hadde jeg også, men har en helt annen nå [emoji44]
 
Jeg gleder meg rett og slett utrolig mye! Jeg har tre fødsler bak meg - to som resulterte i friske barn og en dødfødsel i fjor sommer. Selv ikke siste opplevelse har gjort at jeg gruer meg, det er jeg utrolig glad for. Nå kjennes bonusen med å få et levende barn i armene etterpå ekstra stort [emoji173] Mannen min og jet er et veldig godt team under fødsel, så det har vært fine opplevelser alle sammen, også den siste selv om det også var grusomt trist samtidig.
 
Det eneste jeg gruer meg til er om det blir ks. Vil ikke ha det flere ganger!
 
Back
Topp