Fødested

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Er det slik at man må søke om plass på fødested? Er første gangs og har ikke snøring.

Lurer også på hvordan det er med tanke på å ha barnefar overnattende med oss på sykehuset. Jeg har enorm sykehusskrekk, og kommer nok neppe til å klare å være på sykehuset alene uten han om natten. På dagtid et nok det helt greit, men på natten er det krise. Er sjenerelt ikke glad i å sove alene om natten, å å dele rom med en fremmed vil heller ikke gjøre saken noe lettere. Vet du noe om hvordan praksisen et på det med å la barnefar overnatte? Vist jeg selv får velge blir det her i Bergen jeg føder, kanskje du vet noe om hvordan det er her.
 
Hei:)


Når du blir gravid og går til jordmor eller lege i uke 8-12 fyller de ut helsekort og søker om fødeplass. Hvi det er flere mulighe sykehus kan du selv velge hvem du vil ha på 1 ønske.

Jeg er litt usikker på hvordan det er med med overnatting på sykehuset for pappaer i Bergen. Det varierer fra sykehus til sykehus om de har familierom der pappaen også kan bli, om de har sykehus hotell eller om de har barsel avdeling med enerom eller dobbelt rom. Jeg ville forhørt med om dette med jordmoren som du går til i svangerskapet:)
 
Back
Topp