Fødeprogram

IAmMine

Glad i forumet
altså, når jeg er gravid blir jeg hekta på sånne fødeprogram nå er det slutt på den norske sesongen av fødeavdelingen. I forrige graviditet gikk den der engelske serien hele tiden på TV Norge (tror jeg) da satt jeg på serieopptak og "koste" meg med episoder når det passet..
Så... er det noen som vet om hvor en Evt kan se disse seriene nå? Evt laste ned episoder o.l. Har søkt litt rundt på nettet men finner ikke noe...
 
Er det ikke lenger? aaa og jeg tenkte å vente til uke 36 for å se på det. Så smart[emoji85]
 
Dplay - Alle episodene fra den norske og engelske Fødeavdelingene ligger der. Koster 79,- pr mnd, men kan bare si opp abonnementet etter en måned :)
 
altså, når jeg er gravid blir jeg hekta på sånne fødeprogram nå er det slutt på den norske sesongen av fødeavdelingen. I forrige graviditet gikk den der engelske serien hele tiden på TV Norge (tror jeg) da satt jeg på serieopptak og "koste" meg med episoder når det passet..
Så... er det noen som vet om hvor en Evt kan se disse seriene nå? Evt laste ned episoder o.l. Har søkt litt rundt på nettet men finner ikke noe...
Anbefaler serien call the midwife som finnes på netflix.
 
Dplay - Alle episodene fra den norske og engelske Fødeavdelingene ligger der. Koster 79,- pr mnd, men kan bare si opp abonnementet etter en måned :)

Jeg har D-play på app og har sett alt av den norske fødeavdelingen, men den fra UK står det bare 0 episoder og jeg får ikke noe opp.. Hm.
 
hehe. Har fulgt med på fødeavdelingen selv, og tårene bare triller. Blir så rørt og revet med..:wtf:
 
Fantastisk serie :) Riktignok ikke så up to date som Fødeavdelingen ;)
Nei, men koselig og spennende. Og skremmende å se ting som da var fatalt, men idag er en «filleting» fordi vi vet hvordan behandle det. Elsker den serien, venter på flere sesonger.
 
Pleide å følge med på alle episodene fra fødeavdelingen, men etter at jeg ble gravid så føler jeg at jeg får angst blir litt redd når jeg ser det programmet, håper det går over snart, for digger det programmet for mye [emoji28]
 
Nei, men koselig og spennende. Og skremmende å se ting som da var fatalt, men idag er en «filleting» fordi vi vet hvordan behandle det. Elsker den serien, venter på flere sesonger.
Jeg også! Har googlet, men fant ingen informasjon om når neste sesong kommer..?
 
Jeg har D-play på app og har sett alt av den norske fødeavdelingen, men den fra UK står det bare 0 episoder og jeg får ikke noe opp.. Hm.
Den fra UK går kun på tv. Men søk opp "a baby story" - der er mye det bra å se [emoji5]
 
Har prøvd flere ganger å se fødeavdelingen nå når jeg er gravid,men tårene renner så fælt at jeg får ikke med meg noe:p
 
Etter denne tråden måtte jeg se en episode fødeavdelingen i natt, og tårene raaaant[emoji173]️[emoji24]
 
Jeg blir litt redd av å se på jeg, de har jo så vondt. Mye vondere enn det jeg husker at det var. :p
 
Du har jo også jordmødrene på NRK nett-TV du kan se, om du ikke har gjort det allerede [emoji846]
 
Back
Topp