Fødebag

Linkii

Forelsket i forumet
Når pakker dere fødebagen? Jeg har såvidt begynt å kjøpe inn litt små ting.
Hva er viktig å ha med? :)
 
Har kjøpt inn litt som eg har lagt i ei skuff. Men pakkar nok baggen når eg går ut i permisjon![emoji1]
 
Sist pakka jeg fødebagen kun få dager før han kom og denne gangen tenker jeg å pakke rundt uke 37 :) Sistemann kom 3 dager før så tenker jeg må være litt tidligere ute denne gangen :)
 
Har ikke begynt å tenke engang på det...sist gang så ordnet jeg meste parten rett etter vannet gikk:rolleyes: hadde hele roen. Er så usikker på hva jeg skal ha med meg...
 
Regner med jeg begynner å pakke den sånn smått de nærmeste ukene. Har skrevet ei liste over hva som skal med i det minste. Regner med å ha den klar til rundt neste kontroll (33+4). Men vi får se om det gjennomføres. :p Venter på en pakke fra HM med klær jeg tenkte å ha med i fødebagen blant annet.
 
Jeg kjenner meg selv, så den blir nok ikke pakka før det er avreise til sykehuset. Vi bor heldigvis fem minutter fra sykehuset, så mannen får hente det vi eventuelt glemmer:joyful:
 
Jeg pakker nok når jeg går ut i permisjon. Fødte godt over termin sist, så har ikke noe tro på at det kommer til å skje noe før permisjonen starter.
 
Vi reiser bort når jeg kommer til uke 34, og blir til nesten uke 36. Får vurdere å pakke den innen da.
 
Jeg tenker å pakke når jeg går ut i perm ca. Det er ingenting i den baggen jeg MÅ ha om det skulle skje noe før, og håper også at jeg ikke skal være så lenge på sykehuset denne gangen.

Men har gjort meg noen tanker så den er nok rask å pakke [emoji4]
 
Jeg skal pakke fødebag til meg/mannen og 3 åringen i dag. Har gått med mensen murring i 2 dager, så jeg tenker det kan være greit å være føre var (2 timer til sykehuset og styrtfødsel med forrige)
 
Jeg tenkte å pakke den i starten av mai. Etter det skal vi farte en del rundt før termin, jeg vil derfor ha den med på tur i tilfelle fødselen starter og vi er langt hjemmefra ☺️ Vil da være i uke 34. Har kjøpt nye toalettsaker, så det er ikke annet enn mobil og lader som må puttes oppi før vi drar, så er ikke farlig om den står ferdig pakket i gangen ☺️
 
Er straks 34 uker og jeg har pakket en del :) kommer til å pakke den helt ferdig når jeg går ut i permisjon.
 
Er straks i uke 35 og har egentlig bare begynt å finne frem det som skal oppi fødebagen, men etter MYE kynnere igår kveld har jeg fått et lite spark bak, så nå tror jeg nok den blir pakket snart!
 
Back
Topp