Fødebag og barselsbag!

Tresva

Blir kjent med forumet
Hva har dere pakket i fødebagen?
Så også at noen har pakket en egen barselsbag. Er det nødvendig?
 
Hva har dere pakket i fødebagen?
Så også at noen har pakket en egen barselsbag. Er det nødvendig?

I min bag har jeg pakket et skift(singlet, tights, truser, en stor genser, ullsokker) til meg og en bukse, en t-skjorte og undertøy til gubben. En vannflaske, cola, kjeks, en sjokolade. Badesko og toalettsaker.

I stelleveska har jeg pakket tre skift i str 50 og tre skift i str 56, dressen jeg har skiftet, votter, to luer, to pyjamaser i hver størrelse og et teppe.

Tror det var det jeg hadde pakket... også kameraet!
 
Har pakket skift til meg og lillesøster. Tøfler, proviant og toalettmappe ligger klart[emoji108]
 
Kommer til å ha en bag som ligger i bilen under fødsel med alle mine og babyen sine ting. Mannen henter den etter fødselen når vi skal på rommet.

Så kommer vi til å ha en sekk med skift til mannen, snacks og kamera som vi tar med inn på føden. :)
 
Har pakket stelleveske med alt av klær til lillebror/snacks/skift til meg/leppepomade/helsekort o.l. Og en bag til etter fødselen/opphold på barselhotellet. Forberedt på styrtfødsel, så da har jeg pakket slik at jeg ikke trenger ha med meg så mye på fødesvdelingen - så kan heller mannen hente den andre baggen når fødselen er over/ved behov:p
 
Back
Topp