Føde i helgen?

Lykke til! :)
Her trodde jeg seriøst det var igang i natt, våknet av skikkelig stikkende smerte høyt i magen, gikk ilinger oppover. Ikke sånn jeg husket riene fra sist gang men tenkte kanskje det ikke nødvendigvis blir likt denne gangen. Var litt av og på, ganske intenst og vondt og varte i ca et kvarter og så var det over like brått som det kom. Nå er alt stille og som vanlig igjen :-/
 
Vil helst føde neste helg :D 38+5 i dag, så kjenner ikke på hastverket enda. Har hatt så travle dager fram til nå, at en rolig uke før fødsel hadde ikke vært feil.
 
Lykke til! :)
Her trodde jeg seriøst det var igang i natt, våknet av skikkelig stikkende smerte høyt i magen, gikk ilinger oppover. Ikke sånn jeg husket riene fra sist gang men tenkte kanskje det ikke nødvendigvis blir likt denne gangen. Var litt av og på, ganske intenst og vondt og varte i ca et kvarter og så var det over like brått som det kom. Nå er alt stille og som vanlig igjen :-/
Sånn hadde jeg det igår kveld også [emoji28] varte i halv time ca. Av og på skikkelig tid smerter. Men gikk å la meg og da var det stille og rolig. Og våkna idag like gravid [emoji85][emoji26][emoji23]
 
Lykke til! :)
Her trodde jeg seriøst det var igang i natt, våknet av skikkelig stikkende smerte høyt i magen, gikk ilinger oppover. Ikke sånn jeg husket riene fra sist gang men tenkte kanskje det ikke nødvendigvis blir likt denne gangen. Var litt av og på, ganske intenst og vondt og varte i ca et kvarter og så var det over like brått som det kom. Nå er alt stille og som vanlig igjen :-/

Tusen takk![emoji4]håper du nærmer deg også snar[emoji4]
 
Sånn hadde jeg det igår kveld også [emoji28] varte i halv time ca. Av og på skikkelig tid smerter. Men gikk å la meg og da var det stille og rolig. Og våkna idag like gravid [emoji85][emoji26][emoji23]
Lurer på hva det kan ha vært, har aldri kjent noe lignende...
Uansett ingen flere tegn her idag, alt som vanlig, søren heller :p
 
Store planer om det ja![emoji1317] 39+4 og veldig klar for å bli ferdig! Litt av slimproppen gikk i dag, men kjenner ikke så mye som en eneste murring[emoji30]

39+2 her og maaassse murringer de siste par dagene, særlig i dag har jeg hatt så sterke kynnere og vondt i ryggen at jeg trodde det skulle starte når som helst. Men nei må visst bare vente.. har ikke sett snurten av slimproppen, men det tror jeg ikke jeg merket særlig til sist heller.. tror den kan gå over flere dager også!?
 
41+0 nå haster det om jeg skal få føde i helgen[emoji23][emoji23]
 
Ser ut som planen om æ føde denne helga er blitt lagt på is [emoji85][emoji4] formen blir nesten bare bedre og bedre [emoji28][emoji85] lite med kynnere og murring denne helga..
 
Har aldri ønsket meg å kjenne på smerte så intenst som jeg gjør nå, er sååå lei av å vente!
Ingen mensmurring, ingen kynnere, ingen slimpropp eller noe som helst tegn på at noe skal skje snart.. :smiley-angry016
 
Ser ut som planen om æ føde denne helga er blitt lagt på is [emoji85][emoji4] formen blir nesten bare bedre og bedre [emoji28][emoji85] lite med kynnere og murring denne helga..
Her ser det heller ikke lovende ut gitt.. Kjenner mye stikkinger, så ligger strekk ut på sofaen. Det er derimot det, såå føler ikke det vil skje noe med det første..
 
Her er nok fødsel i helga også utelukka... masse murringer og maserier, men ikke noe mer!
Får innstille meg mentalt på overtid! Tre dager til termin :cool:
 
Ser ikke ut som det blir noe fødsel her heller. Prøvde oss på samleie i dag i håp om å sette i gang ting, men har ikke merket noe som helst etterpå. Krysser fingrene for at noe kan skje i natt, men jeg blir vel strengt tatt å gå over tiden :arghh:
 
Ingen som har født i helga???
Her er det akkurat samme som før...maserier som ikke blir noe mer! :wtf:
 
Nei, lite fødsel her og. Kroppen ga meg strekkmerker ila helgen istedetfor baby [emoji23]
 
Ingen tegn til noen ting [emoji85][emoji28] får satse på neste helg [emoji16]
 
Blæææææ 41+2[emoji24][emoji24][emoji24]
 
Back
Topp