Føde i helgen?

Ja! Det er planen!
Begge guttene våre kommer tilbake til oss på mandag og da er det full rulle igjen så i helga skal jeg gjøre alt for å føde [emoji23]

Skjer ikke DET så blir det vel sofa med hekling og film/serier med gubben [emoji16][emoji7]
 
Planen var å føde forrige helg :D:p
Får håpe denne helga bringer bedre fødelykke!
Ellers blir det vel bare å slappe av, leke med 2åringen og fortsette med album som skal bli julegaver!
 
Planen er å føde idag så får vi se. 3. Dag med igangsetting..
 
Føder gjerne i helgen! Flaks man blir så lei på slutten, akkurat nå overstyrer det frykten for hva som er i vente. Vil bare bli ferdig :)
 
Føder gjerne i helgen! Flaks man blir så lei på slutten, akkurat nå overstyrer det frykten for hva som er i vente. Vil bare bli ferdig :)
Ja det er rart det der, man går og gleder seg til å ha fryktelig vondt:p Krysser fingrene for at det blir baby i helga;)
 
Jeg har hvertfall planer om å føde i helgen! Men ting går sjelden som planlagt, må vel vente en ukes tid til :dance008
 
Mini blir 3 uker nå i helga, så her er planen familiebesøk langveisfra :)
 
Ja! Det er planen!
Begge guttene våre kommer tilbake til oss på mandag og da er det full rulle igjen så i helga skal jeg gjøre alt for å føde [emoji23]

Skjer ikke DET så blir det vel sofa med hekling og film/serier med gubben [emoji16][emoji7]
Igangsettelse i mrg om ikke det skulle skje noe idag/ natt[emoji1360]
Planen er å føde idag så får vi se. 3. Dag med igangsetting..
Føder gjerne i helgen! Flaks man blir så lei på slutten, akkurat nå overstyrer det frykten for hva som er i vente. Vil bare bli ferdig :)
Jeg har hvertfall planer om å føde i helgen! Men ting går sjelden som planlagt, må vel vente en ukes tid til :dance008

Nå klemmer vi til og lager babyBOOM i helga!!!! :dummy::dummy1: :p:D
 
Store planer om det ja![emoji1317] 39+4 og veldig klar for å bli ferdig! Litt av slimproppen gikk i dag, men kjenner ikke så mye som en eneste murring[emoji30]
 
Håper det skjer noe for dere i løpet av helgen. Krysser fingrene! :) Lille jenta vår er allerede en uke i morgen. Kjennes ut som den uka har gått så fort, samtidig kjennes det ut som vi har hatt henne lenge :) Det blir besøk av min familie :) og bare kos ♥
 
Føder gjerne i helgen! Flaks man blir så lei på slutten, akkurat nå overstyrer det frykten for hva som er i vente. Vil bare bli ferdig :)
Hehe, her er det nesten litt motsatt, dess lengre tid det går jo reddere blir jeg for hva jeg har i vente, både mtp. fødsel og ansvar [emoji14]

Joiner på babyboom i helgen, LETT! [emoji64] Make it happen!!!
 
40+6 og er VELDIG klar!
Men må vel vente minst én uke til[emoji30][emoji30]
 
Back
Topp