Fått vite kjønn!

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!

I dag var jeg på ultralyd (11+5) for å sjekke at alt var i orden før vi deler det med familien i morgen. Jeg hadde ikke trodd vi skulle se særlig mer enn hjertet som slo, men vi fikk virkelig en grundig gjennomgang av den lille kroppen der inne. Lille lå og danset som bare det - like rastløs som moren, slo samboeren min fast!

Vi ble begge like overrasket da jordmor spurte om vi ville vite kjønnet. Vi trodde det var alt for tidlig! Men hun var 99 prosent sikker på at det er en gutt.

Vi kommer ikke til å male barnerommet blått eller gå bananas i gutteavdelingen ennå, men synes det er utrolig stas å vite at det etter alt å dømme er en liten gutt som ligger der inne i magen og forbereder seg på å møte verden rundt 10. april! :)
 
Så gøy! Men sikkert lurt å ta det med en liten klype salt som du selv skriver, vi fikk også vite 11+2 forrige gang at det mest sannsynlig var en gutt (hun som tok UL var egentlig ganske skråsikker), men det viste seg jammen meg på ordinær UL at det var en jente! Jente som kom ut også. ;)
 
Å er det ikke gøy? :D Har hele tiden tenkt at denne gangen jeg skal ikke vite kjønn, men tror ikke jeg klarer å vente til fødsel. Har ny ul i uke 13+ så da kan vi vel håpe å se noe allerede da? :)
 
Vi tok ultralyd med jenta vår i uke 12 sist og allerede da kunne jm se at det var jente☺️ Og hun fikk rett. Skal på ultralyd neste uke og er veldig spent på om hun vil se kjønn da
 
Så gøy :)

Syns det er litt rart at de opplyser om det da, siden det egentlig ikke er lov før uke 12.
 
Vi var på ul nå på tirsdag (12+2) og selv om vi ikke spurte, så viste hun oss det som skal bli til klitoris eller penis (som hun sa), og la til at hun syntes den sto litt vel mye opp til å bli jentetiss. [emoji85] Men jeg har også blitt fortalt om folk som har fått kontrabeskjed på oul, så jeg tar det med klype salt enn så lenge. Men skal innrømme at det surrer guttenavn rundt i hodet. [emoji6]
 
Så gøy! Men sikkert lurt å ta det med en liten klype salt som du selv skriver, vi fikk også vite 11+2 forrige gang at det mest sannsynlig var en gutt (hun som tok UL var egentlig ganske skråsikker), men det viste seg jammen meg på ordinær UL at det var en jente! Jente som kom ut også. ;)

Haha, godt å høre sånne historier! Om jeg plutselig skulle få shoppetrangen over meg, skal jeg tenke på deg :). For min del spiller det ingen rolle hva det er, men blir på en måte litt mer virkelig når man har noe mer håndfast å forholde seg til.
 
Vi var på ul nå på tirsdag (12+2) og selv om vi ikke spurte, så viste hun oss det som skal bli til klitoris eller penis (som hun sa), og la til at hun syntes den sto litt vel mye opp til å bli jentetiss. [emoji85] Men jeg har også blitt fortalt om folk som har fått kontrabeskjed på oul, så jeg tar det med klype salt enn så lenge. Men skal innrømme at det surrer guttenavn rundt i hodet. [emoji6]

Det er jo så stas! Man vet jo at det slett ikke er sikkert, men gøy likevel å leke med tanken på navn, etc. :)
 
Jeg bare sier det: både gutter og jenter har en liten "tut" der nede når du er i uke 11. Det er nesten umulig å se om det er det ene eller det andre kjønnet, faktisk så vanskelig at jeg forsiktig tørr påstå at dersom det er rett så hadde jordmoren din flaks - det er jo tross alt 50-50.

Jenta mi hadde også "tut" når jeg var på tidlig UL i uke 11. Da prøvde jeg ved hjelp av "nub-theory" å se hvilket kjønn det var, men det var ren gjetning. Det har noe med vinkelen på klitoris/penis å gjøre..

Ikke meningen å fremstå som en know-it-all altså![emoji85] Hun kan jo selvsagt være knallgod på akkurat dette - men sikkert lurt å ha i bakhodet at den penisen hun trodde hun såg kan være borte på ordinær ultralyd[emoji6]
 
Jeg bare sier det: både gutter og jenter har en liten "tut" der nede når du er i uke 11. Det er nesten umulig å se om det er det ene eller det andre kjønnet, faktisk så vanskelig at jeg forsiktig tørr påstå at dersom det er rett så hadde jordmoren din flaks - det er jo tross alt 50-50.

Jenta mi hadde også "tut" når jeg var på tidlig UL i uke 11. Da prøvde jeg ved hjelp av "nub-theory" å se hvilket kjønn det var, men det var ren gjetning. Det har noe med vinkelen på klitoris/penis å gjøre..

Ikke meningen å fremstå som en know-it-all altså![emoji85] Hun kan jo selvsagt være knallgod på akkurat dette - men sikkert lurt å ha i bakhodet at den penisen hun trodde hun såg kan være borte på ordinær ultralyd[emoji6]


Takk for at du deler. Har det absolutt i bakhodet og blir like glad for begge deler :).
 
Back
Topp