Fått vite kjønn?

Milla92

Elsker forumet
Er det noen av dere som har fått vite kjønnet til babyen[emoji7]?
[emoji173][emoji170]

Vi var på privat ultralyd i dag, ble flyttet frem litt til denne gang! 14+0 ble babyen målt til , fra 13+2 som jeg har regnet ut.[emoji5]
Det var uten tvil en lillebror på vei![emoji7][emoji7][emoji170][emoji170] Blir koselig med en av hver!
 
så gøy grattis med lillebror. stas med en av hver da.
ikke vært på tul enda og tviler på at hun ser etter kjønn da også. tror ikke gynekologen min er så dreven på å se det så tidlig og jeg skal i grunn dit for å sjekke at babyen er frisk og at alt er i orden, så sjekke organer og diverse
 
Tror ikke vi ønsker å vite. Spiller ingen rolle, blir elsket uansett [emoji173]️[emoji170]
Noen andre som vurderer å ikke vite?
 
Vi fåe vite på tirsdag [emoji108] hvis det lar seg gjøre.. men er 14+3 da så det burde dem klare å se da [emoji4] De er kjent for å være dyktige på akkurat det så [emoji7] jeg kommer med oppdatering da [emoji8]
 
Så spennende ! Håper vi også får vite set snart!:)
 
Hvor i Trondheim skal du? Vet du hvor tidlig de klarer å se kjønn? Skal selv på ultraportalen på onsdag, men er da 12+1 så forventer ikke å få vite kjønn:)
Skal på ultraportalen på onsdag jeg å! [emoji1] Ser flere får vite ila uke 13.. men er vel fra 14+0 at de tydelige forskjellene på jente og gutt kommer frem [emoji4] Når har du time?
 
Skal på ultraportalen på onsdag jeg å! [emoji1] Ser flere får vite ila uke 13.. men er vel fra 14+0 at de tydelige forskjellene på jente og gutt kommer frem [emoji4] Når har du time?
Okei, da er det kanskje for tidlig å vite kjønn da, med mindre de setter meg mye fram. Og det tviler jeg på. Vi har time kvart på 6 tror jeg:) enn dere?
Gleder meg til å endelig få hilse på det lille krabaten som gjør meg i så elendig form:p
 
Okei, da er det kanskje for tidlig å vite kjønn da, med mindre de setter meg mye fram. Og det tviler jeg på. Vi har time kvart på 6 tror jeg:) enn dere?
Gleder meg til å endelig få hilse på det lille krabaten som gjør meg i så elendig form:p
På kvelden? Jeg har time 12.00 [emoji4] vi og gleder oss veldig! Har ikke vært på ul tidliger dette svangerskapet og vi er ekstra spente siden dette svangerskapet har vært helt motsatt av de to tidligere! Har to av samme kjønn fra før så vi har jo et øøørlite håp om motsatt nå da [emoji56]
 
Ja, på kvelden. Mannen jobber dag så skal han få mulighet må vi ta det på kvelden. Så svigermor stiller som barnevakt så vi skal gjøre det til en skikkelig date og ut å spise sushi sammen først:) åh, så spennende! Hvordan har svangerskapet vært anderledes den gangen her, og hva har dere fra før?:)
 
Ja, på kvelden. Mannen jobber dag så skal han få mulighet må vi ta det på kvelden. Så svigermor stiller som barnevakt så vi skal gjøre det til en skikkelig date og ut å spise sushi sammen først:) åh, så spennende! Hvordan har svangerskapet vært anderledes den gangen her, og hva har dere fra før?:)
Så deilig med datenight!

Vi har to gutter fra før [emoji170] Var veldig dårlig med dem begge, men spesielt med nr 2.. da var jeg innlagt flere ganger og måtte på legekontoret her for å få væske intravenøst annenhver dag fra uke 8-18.. denne gangen derimot merker jeg ingenting! Vært litt trøtt.. men det kan skyldes b12 mangel.. har fått sprøyte nå og er mer pigg. Ellers har jeg kun merket litt hormonelle forandringer denne gangen.. kviser i pannen, noe jeg aldri har hatt før samt at hårveksten på leggene er umenneskelig [emoji32] haha! Føler jeg må shave hveeer dag [emoji85] Håper det er tegn på at det er ei lita prinsesse på tur da [emoji7] Så klarte ikke tanken på å gå helt til uke 20 før vi får vite! (Jordmødrene her setter alltid opp time til oul i uke 20 istedet for 18.. aner ikke hvorfor)
 
Back
Topp