Får ungene være lenger våken i ferier?

Ja, som regel
 
Ser for meg at det blir tidligere, men det er fordi hun dropper duppen sin når hun er hjemme [emoji14] 20 mnd gammel
 
Ja. Det blir ofte senere besøk og barna får være ute lengre.

Vi takker ikke nei til en middagsinvitasjon kl 19.
 
Nei, ser ikke grunn til det. Blir bare unger, spesielt toåringen, som våkner til samme tid om morgenen uansett og er dritsur resten av dagen. Syns fem og to år er for tidlig å la ungene være våken lenger. (Her i huset)
 
Ja de to eldste er oppe mye lenger! Men er de trøtte så legger de seg jo:p Men det skjer aldri at de legger seg før vi sier det.... Minste er 8 mnd så han legger seg når han er trøtt på kvelden, akkurat som vanlig;)
 
6åringen får, siden han endelig sover litt lenger på morgenen da. Minsten ser ut til å våkne tidligere jo senere han legges så det er glemmesak
 
Min får lov til å legge seg senere, da er det morgenen senere også, og jeg synes det er koselig
 
I kveld var vesla så trøtt at hun var i seng til vanlig tid. Regner med hun "holder ut" lenger i morgen,da vi får besøk av mine foreldre[emoji6]
 
I utgangspunktet ikke på minste, han sover ikke lenger om morran men heller våkner tidligere. Men er vi ute å leker hender det at jeg drøyer det inntil 30 min før vi går inn. Eldste kommer det helt ann på, men det er mer at vi koser oss litt sammen bare oss men ikke nødvendigvis lenge og ikke hver dag, hu sover heller ikke lenger dagen etter.
 
Sjeldent. De våkner så tidlig, og blir så grinete av lite søvn.. Legger seg til kl.20
 
Ja, her får de det[emoji4] Men de er heller ikke veldig sensitive på søvn, de sovner greit uansett. Hadde de vært sensitive og det hadde blitt trøbbel så hadde de ikke fått være oppe lenger.
 
Back
Topp