Får plutselig ikke mensen!

Bkno0658882

Andre møte med forumet
Hva kan være årsaken til at mensen plutselig ikke kommer? Har i 10 år hatt stabil syklus på 28/29 dager. Nå er jeg på dag 36 og ingen antydning engang. Tatt flere tester og jeg tviler på jeg er gravid da testene ville blitt tydelig positive nå! Når burde jeg dra til legen?
 
Hadde jeg hatt stabil syklus og den plutselig ble krøll og jeg var 100% sikker på jeg ikke var gravid hadde jeg tatt meg en tur til legen ja
 
Hadde jeg hatt stabil syklus og den plutselig ble krøll og jeg var 100% sikker på jeg ikke var gravid hadde jeg tatt meg en tur til legen ja

Var det jeg også tenkte. Men måtte høre det ikke var "hysterisk". Da ringer jeg på mandag!
 
Er det noe i livsituasjonen din som har endret seg? Jeg har mista mensen to ganger i livet og det har vært når jeg har vært på lang reise. (8 uker og 3,5 mnd) vet ikke hvorfor da, men den kommer alltid tilbake når jeg kommer hjem :) jeg legger alltid på meg ute på reiser, så det kan ha noe med saken å gjøre :p når det er sagt, så ringer du legen hvis du er bekymra :)
 
Det skjedde med meg også. Kroppen min hadde da helt plutselig bare hoppet over en mens. Ingen grunn til at det plutselig skulle skje for min del og ingen som kan forklare hvorfor det har skjedd. Sikkert lurt å ta en tur til legen :)
 
Back
Topp