Får ikke lov å bli med i ny Termingruppe

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
hva er årsaken til at jeg ikke har lov til å bli med eller skrive meg opp på en terminliste? Vært forum medlem siden 2012.

Det står «you dont have permission to reply»
 
hva er årsaken til at jeg ikke har lov til å bli med eller skrive meg opp på en terminliste? Vært forum medlem siden 2012.

Det står «you dont have permission to reply»

Hvilken tråd gjelder dette? Kan du sende link? Er du på forumet via app? Hvilken? Eller nettleser?
Får du dette problemet andre steder?
 
Vis vedlegget 262631 Vis vedlegget 262631
Hvilken tråd gjelder dette? Kan du sende link? Er du på forumet via app? Hvilken? Eller nettleser?
Får du dette problemet andre steder?

problemet er i appen. Gjelder alle tråder og barselgrupper (termingrupper) Bruker iOS.

Blir også logget ut av appen hele tiden. Merkelige greier da jeg brukte den ofte da jeg var gravid med nummer 1 i 2014

Se på bildet (fra app) nederst der jeg skal kunne skrive

Jeg får rett å slett ikke til å bruke formet i det heletatt
 

Vedlegg

  • 607FA043-AB09-43AB-AD80-DB2A3B5D7FBF.png
    607FA043-AB09-43AB-AD80-DB2A3B5D7FBF.png
    245,7 KB · Visninger: 93
Last edited:
Vis vedlegget 262631 Vis vedlegget 262631

Jeg har det samme problemet både i nettleser og via app. Gjelder alle tråder og barselgrupper (termingrupper) Bruker iOS.

Blir også logget ut av appen hele tiden. Merkelige greier da jeg brukte den ofte da jeg var gravid med nummer 1 i 2014

Se på bildet (fra app) nederst der jeg skal kunne skrive

Jeg får rett å slett ikke til å bruke formet i det heletatt
Veldig rart.
Jeg har satt IT på saken. Håper å høre fra dem i kveld.
Selv har jeg helt fri i morgen og helgen, men om svaret kommer sent så skal jeg prøve å få gitt deg beskjed uansett. Slik som dette kan du jo ikke ha det.
 
Veldig rart.
Jeg har satt IT på saken. Håper å høre fra dem i kveld.
Selv har jeg helt fri i morgen og helgen, men om svaret kommer sent så skal jeg prøve å få gitt deg beskjed uansett. Slik som dette kan du jo ikke ha det.

Tusen takk.
Er Veldig kjedelige greier. :meh:
Håper på raskt svar :)
 
Har du hørt noe fra IT? Utrolig irriterendd at appen ikke fungerer
Hei, beklager seint svar, har vært bortreist hele helgen.
Svaret er så langt at roten til årsaken i iOS ikke er funnet enda, men det ser ikke ut som du har problemer om du logger inn i android appen eller nettleser.

Kan du teste hvordan det er i nettleser?
 
Hei, beklager seint svar, har vært bortreist hele helgen.
Svaret er så langt at roten til årsaken i iOS ikke er funnet enda, men det ser ikke ut som du har problemer om du logger inn i android appen eller nettleser.

Kan du teste hvordan det er i nettleser?
I nettleser fungerer det, er kun appen som ikke fungere
 
Back
Topp