Får du "voksentid" på kvelden?

Vi pleide å se på tv sammen etter leggetid for poden, eller lage mat eller spille noe sammen :) nå har mannen fått praksis plass og mesteparten av tiden da går på jobbing, forberedelser til jobben osv. Dette gjør han også i helgene. Men vi får noen timer sammen da, og det er deilig :) før hadde vi mye mer tid sammen, savner litt den tiden
 
Ja her er det stortsett stille før 20.00, da ser vi litt på tv , triller på tlf, går i dusjen sammen, sex , lager kveldsmat hehe. Så vi pleier å nyte det når ungene har lagt seg. Hvis huset er helt jævelig rydder vi på den kvelden også. Deilig med den alene tiden sammen om kvelden :)
 
Tja, hvis lillemann sovner i brukbar tid, det varierer mellom 21 og 23 [emoji20] Skal bli fint når han sovner litt tidligere [emoji1303]
 
Her har mannen min og jeg mye voksentid sammen på kveldstid.

Sønnen legger seg mellom 18.30-19.00, og da bruker vi tiden på å se på tv, spille spill og iblant kose oss med litt ekstra god kveldsmat.

Nå venter vi en til om et par uker, så da forsvinner nok voksentiden for en periode. Det er lov å håpe at vi er like heldige med nummer to som med førstemann. Da fikk vi inn leggerutiner da han var 7-8 uker, men det var vanvittig mye jobb i to-tre uker for å få det til.
 
Jeg og gubben avlaster hverandre hvis vi har behov for litt tid alene med avkobling med venner eller hver for oss. Vi deler stort sett på å lage middag på kvelden mens den andre gir guttungen flaska, så når ungen sover kan vi pleie kjæresteforholdet. Ser på film/serie mens vi spiser middag, snop, nærhet og sex:)
 
Ja det tar jeg meg alltid tid til. Slapper av og er på Facebook for det meste
 
Samboeren jobber mye kveld så jeg sitter ofte alene. Bruker da tiden på å rydde litt, spise og sitte med telefonen å trykke.
Er samboeren hjemme ser vi stort sett på serier :)
 
Vi har ca 2—3 timer for oss selv på kvelden.. da spis vi og ser enten på film/tv, eller koser :)
 
Lite, siden mini ikke sovner før rundt 21.30-22.00. Jeg sitter ofte oppe en stund etterpå fordi jeg trenger å lufte hodet litt etter å ha hatt baby oppå meg hele dagen, men han som skal på jobb må jo i seng.
 
Da ser vi film eller serie [emoji4]
Mest serier egentlig [emoji6]
Og så legger vi oss alltid samtidig, det er kos [emoji7]
 
Back
Topp