Får du "voksentid" på kvelden?

Tja, vi har ikke så mye tid sammen siden eldste sovner ca 20.45/21, og samboer legger seg 21.30 :p

Men vi prater litt om dagen osv.

Jeg har derimot fort 3 timer alene om kvelden før jeg er i seng :p
Jeg surfer nettet, ser tv, jobber litt osv.
 
Ja, men den må stort sett brukes til studier for mannens del. Studerer han ikke, så ser vi på serier/film, prater, koser, spiser noe godt eller spiller brettspill.
 
Har gjerne et par timer på kvelden :) Han spiller stort sett og jeg knoter på min pc :p Ellers ser vi serier/filmer vi ikke kan se på mens lille er våken :p
 
Ja, har voksen tid på kvelden, når babyen sover. Da drikker jeg, ser på TV, er med mannen og slapper av og koser oss.
 
Ja, annenhver uke har vi voksentid hver kveld når babyen sover, men har bonussønn på 17 år her annenhver uke og da blir det ikke alltid så mye voksentid :)
 
Ja det har vi noen kvelder jobber jeg så da gjør vi det ikke men vi prøver og noen kvelder har vi litt alenetid hvor vi gjør våre forskjellige interesser:)
 
Nei. Legger meg samtidig med mini. Savner litt alenetid, men det har jeg innsett at jeg bare må vente litt med. Mini kommer først akkurat nå.
 
Har Alenetid så og si hver kveld.. Vi ser serier, spiller på PCene og sitter og preiker... Og ser amerikansk fotball nattestid :)
 
Ja, vi har legge tid mellom 19-20.00 så får et par timer på kvelden alene. Men bruker den tiden til alene tid også ved å trene og besøke venninner uten barn.
 
Det er som regel stille mellom 19 og 23. Da ser vi på tv eller trykker på hver vår telefon:facepalm: eller han sover på sofaen.
 
Back
Topp