Får du "voksentid" på kvelden?

M

Moderator Linda

Guest
Har du, eller du og partneren din tid for dykk sjølve på kveldstid? Kva brukar de denne til? :)
 
Ja, stort sett. Litt vanskelig når helgebarn er her da de legger seg sent.
Vi ser film/serier og har sex :)
 
Nei. Ikke for tiden. Vi deler på arbeidet med junior, som vi samsover med. (Ellers sover han ikke i det hele tatt) men med junior sovende på oss, ser vi på film, spiser middag og koser oss da! :)
 
Lite. Eldstemann sliter med å sovne om kvelden, så det er sjelden han er sovnet før kl 2130. Lillebror har nettopp sovnet. Mellomsøster sovnet før kl 2000.
 
Ikke så mye for tiden siden minste på 4mnd trenger pupp for å sovne og våkner noem ganger før det er natt for oss.
 
Hadde det frem til for en uke siden. Nyfødt baby som trenger puppen hele tiden nå ;)
 
Har som regel det. Han trener to dager i uka, så da har jeg alene tid. Pleier som regel å se på serier, lese bok eller spille litt the sims.
Ellers går det litt tid til å gjøre husarbeid :)
 
Varierende. Kommer an på hvor urolig minstemann er.
 
Stort sett stille fra 19:30. Da er det slækketid med mat/tv/serier eller sånn på oss. Om vi ikke er på jobb da.
 
Vesla er i seng kl. 20 ca, så da har jeg et par timer før jeg pleier å legge meg. Går til serier og sånt.
 
Nja somregel ja, så har vi rundt en 2.5-3 timers tid hver kveld avhengig av når de sovner. Men somregel så har begge sovnet innen 19.30 de fleste kvelder. Men ved sykdom og økedøgn er det ikke mye egentid.
 
Ja. Om jeg og mannen er sammen, ser vi film, brygger øl, prater og har oss :)
 
Nei det er det dårlig med. Håper å ta det igjen når minste blir litt større:)
 
Ikke så veldig mye av det lenger da eldste her legger seg 22.30 på ukedager og 00.00 i helgene:p
Men vi sitter og ser på TV på kveldene etter de 2 minste sover og de legger seg kl. 20 og 21!
 
Ja. Med mannen ser vi film eller serier, spiser snop eller en bedre middag. Alene gjør jeg det samme, uten middagen. :)
 
Ja, heldigvis :p de to yngste er i seng 18:30, eldstemann legger seg ikke før 21 men oppholder seg helst på rommet når de yngste har lagt seg =) Daaa er det kjærestetid <3
 
Ikke så mye for tiden siden minste på 4mnd trenger pupp for å sovne og våkner noem ganger før det er natt for oss.

Akkurat det samme her. Kan telle på én hånd de kveldene hun har sovet sammenhengende mer enn 40 min. før vi legger oss.
 
Back
Topp