Får du sove lenge i helgene?

Er for tiden superfornøyd om vi får sove til 6...
 
Vi klarer fint å sove til 9-10 i helgene[emoji1] men nå har vi store barn da[emoji5]

Men venter når som helst nå baby(attpåklatt [emoji16]), så blir en annen rutine nå fremover.
De siste to ukene nå har jeg selv om jeg har mulighet til å sove lenge likevel våkna tidlig , lenge før kl 08.. kroppen forbereder seg vel på litt mindre søvn kanskje [emoji16]
 
Jeg og samboeren min har litt sånn annen hver dag i helgen hvem av oss som står opp tidligst
 
Her sover vi til vi våkner alle mann! Gjerne rundt 9-10 tiden [emoji4] jentungen på 9 sover gjerne til 9 og leker på rommet sitt! Så spent når det kommer en ny «sjef» i hus i desember [emoji28]
 
Knotten er 1,5 år, så nei, her får jeg ikke sove lenge hverken på hverdagen eller i helgen [emoji28]
 
Samboer jobber hjemmefra så vi står opp annenhver dag hele uka. En tar natta om han våkner og den andre står opp på morgenen mens den andre sover til ca 10-11
 
Kommer ann på hva som skjer den helgen. I dag har jeg sovet(ligget i senga) til 1330, igår litt lenger. Vi har vært lenge oppe siden vi har sett serier.
Vanligvis er jeg oppe i 9-tiden senest pga jobb.
 
Ja men det er fordi barnet mitt er så gammelt :) klarer seg selv... :) Men ligger ikke så lenge egentlig,står som regel opp rundt 8.30
 
Nei det hører til sjeldenheten til. Må i såfall være når mannen tar guttungen på morningen.
 
Vi bytter på å sove lenge i helgene. Vi har ei på 4 år som sover lite for alderen. Dagen starter i 5-5.30 tiden. Det hender hun styrer seg selv en halvtimes tid (leker litt og kler på seg), men frokost må vi lage, så vi har ikke samvittighet til å ligge for lenge.
 
Helg, hva er det? :woot: Vi jobber turnus begge to og bytter på å få sove utpå når begge er hjemme på morgen/dagtid. Vesla er hjemme enda, bhg fra høsten.
 
Back
Topp