Får du sitte i fred på do??

Er aleine med toåringen hver morra. Jenta har fått med seg litt for mye og hender ho går i skapet mitt og spørr om jeg trenger en tampong
 
Ja når barna har lagt seg. Men ellers er det håpløst. Hu på 3.5 elsker å kommentere alt og han på 14 mnd elsker å pelle på alt og putte ting i do. Så jeg går ikke på do mens de er våkne med mindre det er krise. Jeg får gått på do for å tisse kjapt. Men når yngste på 14 mnd skrur på vaskemaskinen mens jeg sitter på do så er det ikke akkurat lett.
 
Nei. Er det ikke guttungen som absolutt skal spørre etter noe så er det katta som kommer hoppende på døra. Ho åpner dører, og gir seg ikke hvis jeg låser. Inn skal hun! :laughing021
 
Det får jeg.
 
nei !
dem er 4 og 6år..
ei heller når eg dusje..
Vi har to bad med do i huset..men merkelig nok skal de abolutt inn der jeg er.

At faren er i stua driter de i..også bryr de seg fint lite om han er på do eller dusje.

#laif som småbarnsmor #
 
Sku ønske det [emoji28]
 
Nei. Er det ikke guttungen som absolutt skal spørre etter noe så er det katta som kommer hoppende på døra. Ho åpner dører, og gir seg ikke hvis jeg låser. Inn skal hun! :laughing021
Sånn har alle kattene jeg har hatt vært også. Merkelig greier det der syntes jeg.
 
Sjeldent - for når ungen sover så er kattene på plass :)
 
Back
Topp