Får du og mannen nok kjærestid?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Får du og mannen nok kjærestid?

Er dere flinke til og ta dere tid til hverandre i hverdagen?
 
Med ei lita jente på 2,5 uker i hus har det ikke vært mye av det i det siste nei..... Men prøver så godt jeg kan å også ta meg av han..... Fort at mennene kan føle seg litt utenfor siden mye dreier seg om lille og når en ammer er det jo damene som bruker mest tid med babyen..... Satt godt i armkroken i går kveld på sofaen og det var bare så herlig :) Er flinke til å si hvor glade vi er i hverandre og kommer langt med et lite kyss og en god klem i denne nye tida synes jeg da.....
 
Vår lille jente er 10 dager i dag. I starten jobbet bf når jeg var på barsel så nå når vi er kommet hjem så er bf superflink til å knytte seg til lille Hannah. Vi starter og avslutter dagen med å fortelle at vi er glade i hverandre og viser at vi setter pris på de små tingene i hverdagen. Spise middag sammen, trille tur, hjelpe hverandre med stort og smått :)
 
Vår lille jente er 10 dager i dag. I starten jobbet bf når jeg var på barsel så nå når vi er kommet hjem så er bf superflink til å knytte seg til lille Hannah. Vi starter og avslutter dagen med å fortelle at vi er glade i hverandre og viser at vi setter pris på de små tingene i hverdagen. Spise middag sammen, trille tur, hjelpe hverandre med stort og smått :)
 
Vi har mye kjærestetid sammen! Passer på å være kjærester når den lille sover, ellers så er vi veldig flinke til å kysse og stryke i det vi passerer hverandre iløpet av dagen. Forteller også veldig ofte igjennom dagen hvor glade vi er i hverandre og dette er ikke pga at vi er nyforelsket etter den lille har kommet, men vi har alltid vært forelsket og opptatt av hverandre :) <3
 
Back
Topp