Får du hull på en hemoride så dør du...

En tråd i 'Generelt' startet av *UtspyttaLaban*, 18 Jul 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. *UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP

Ikke så drastisk når ho sier det, men har iallefall ei vennine som påstår at om du får hull på en hemoride, så blør du i hjel.

Du kan nemlig ikke stoppe blødningen på en hemoride for den blir hele tiden forsynt med mer blod..

SYns synd på de som har blødende hemorider da iallefall, er jo dømt til en sakte død da :p

Men seriøst, kan en stikke hull på en hemoride, vil ikke det lette smerter?
    En hemoride er vel en type blodpropp, jeg tenker, tømmer du proppen så letter vel smertene pga presset forsvinner?

Ja jeg vet, jeg burde være lege ass
  2. *Ainamedbaby Glad i forumet

Hemoride er en utposning på ei blodåre i endetarmen. En kan blø ganske kraftigt fra en hemoride, men jeg tror ikke du dør av det. Kan får operert bort hemoridene hvis en er veldig plaget med de.

http://www.hemoroider.com/
  3. *UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP

Bare jeg som har hemoride humor her tydligvis..

Ser for meg dødsannonsen min i avisa jeg lissom..

"Istedetfor blomster, så holder vi innsamling til forskning av hemorider"emoticon
  4. Bouncing buttplug Forumet er livet

Hahahahahaha, du e nå herlige e du!!:D
  5. *UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP

Bouncing buttplug skrev:

emoticon
  6. *UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP

Bouncing buttplug skrev:

emoticon
  7. MICAmor Forumet er livet VIP

..Da hadde det blitt KATASTROFALT for ca 90% av alle gravide...
    Hemorider er jo en av de vanligste "komplikasjoner" ved et svangerskap/fødsel. Så og si alle jeg vet om hadde hemorider i svangerskapet. To veninner måtte operere de vekk, for oss andre holdt det jo med salve. (Ja,jeg er da en av de som ville ha dødd... Hemoriden etter fødselen var jo værre enn å føde ;-/.. nesten altså..)

Ser for meg at alle gravide blir innlagt på sykehus med konstant klyster for at ikke 90% av babyene skulle miste mor i forbindelse med fødselen....
  8. *UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP

MICAmor skrev:
    ..Da hadde det blitt KATASTROFALT for ca 90% av alle gravide...
    Hemorider er jo en av de vanligste "komplikasjoner" ved et svangerskap/fødsel. Så og si alle jeg vet om hadde hemorider i svangerskapet. To veninner måtte operere de vekk, for oss andre holdt det jo med salve. (Ja,jeg er da en av de som ville ha dødd... Hemoriden etter fødselen var jo værre enn å føde ;-/.. nesten altså..)

Ser for meg at alle gravide blir innlagt på sykehus med konstant klyster for at ikke 90% av babyene skulle miste mor i forbindelse med fødselen....

*LIKER*

Del denne siden