Får barna påskeegg?

Ja, det får de. Tidvis flere...

Innhold, godteri og en påskepynt i det jeg lager.

Yngste er bare like over året og får nok litt tilpasset innhold.
 
Ja, med godteri. Samboer får også :p
 
Ja [emoji4] Med godteri og kanskje noe annet spennende oppi [emoji6]
 
Ja det gjør de, eldste har de siste årene fått ett stort egg med litt div i siden hun er på hytta med besteforeldrene da. Men snop, bok, solo, noe påskehobby og en leke eller noe som passer ute. Ikke store dyre ting, men noe jeg kjøper med når jeg ser noe som passer :)
 
Har ikke barn enda, men typen har fått med sjokolade, fancy øl og en teknisk duppeditt. Han elsker sånne tradisjoner så barn blir garantert å få egg også.
 
Mulig han får i år med noe duplo og fruktstenger, evt. smoothie poser eller "grøt" poser som har 70% frukt i seg [emoji14] at de kan kalle det grøt i det hele tatt *riste på hodet*
 
Skal få i år for første gang. Fyller i godteri han liker. Kanskje slenge med en liten leke/tegnebok,etc.
 
De får mange :wacky: Men heldigvis vet familien hva jeg syns om eks antall påskeegg fylt med godteri.

Så de pleier å få
Kinobillett
Blad
Masse bær
Hårting
Biler
Og bittelitt godteri.
 
3åringen får, babyen får ikkje. Smoothies, rosiner og litt sjokkis :)
 
Ja, det gjør han. I fjor fikk han smågodt. I år har jeg tenkt til å kjøpe noen innpakka ting (kindersjokolade, kjærlighet på pinne ol), for han bruker tid på å spise det opp, så da blir det ikke hardt.
 
Ja, godteri :)
 
Ja, i år var det litt godteri og en liten pakke lego[emoji4]
 
Ja, med en bil, smoothie, fruktsnører og smokker. Snuppa er 15mnd
 
Har laget til både barn og mann. ;) Toåringen får for første gang. Han får en smoothie fra ellas kitchen, fruktstang, noen få biter løsgodt (slike små runde i blå, grønne og røde) og slenger med kanskje noen puffa mais/hirsepinner.

Femåringen får smoothie, smurfeboks og løsgodteri. Får noen puffa pinner hun også siden hun liker dem så godt. I år får hun av mormora også. Vet ikke hva som er inni det. :p

Mannen får løsgodteri, kvikk lunsj og vepsebol. Ville ha i en øl og, men det ble vanskelig å kjøpe uten at han så det og så kjøpte han selv igår. ;)
 
Back
Topp