Får barna mat fra Mc donalds eller Burger King?

Som alt annet som ikke er så sunt, en gang i blant er helt greit
 
De er ikke så begeistret for akkurat den typen mat, men som nevnt over er det helt greit å skjeie ut en gang innimellom.
 
En eller to ganger i løpet av sommerferien tåler de vel, tenker jeg :) har ikke slikt her.
 
Ja, det gjør de. Vi har ikke mcern eller burger kong i nærheten, så det blir vel ikke mer enn 3-4 ganger i året.
 
Kanskje en gang i mnd, er ikke noe som skjer ofte ihvertfall så plager meg ikke mye de få gangene det skjer
 
Ja. Skjer kanskje noen få ganger i året, vi har ikke sånne fastfood-restauranter her.
Essoburger blir oftere, men ikke mer enn kanskje annenhver måned. Toppen..
 
Hun er ikke så glad i sånn mat. Det er litt synd, for de har glutenfri mat. Når vi er på farten og hun blir sulten så hadde jeg foretrukket en hamburger foran en is. Ikke at det er et stort problem, som oftest er butikkene åpne så vi kan kjøpe noe der.
 
Vi prøvde, men han likte det ikke. Blåbærene hos McDonald's var en hit, da, og han har smakt ferdig pommes frites fra et gatekjøkken som han elsket :p det blir en gang iblant.
 
Ja, vi er ofte innom der de gangene vi reiser på ferie; Den ligger til som en naturlig stopp på veien. Ellers hender det vi spiser på senteret en gang i blant.
 
Ja, en gang i blant synes jeg er greit. Jeg kommer ikke til å et hysterisk forhold til fett og sukker. Jeg vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha et godt kosthold og være sunn og frisk, men vi skal kose oss av og til også. Alt med måte tenker jeg:p
 
Ja, en gang i blant synes jeg er greit. Jeg kommer ikke til å et hysterisk forhold til fett og sukker. Jeg vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha et godt kosthold og være sunn og frisk, men vi skal kose oss av og til også. Alt med måte tenker jeg:p

Variert er det beste etter min mening, da må man ha både fett, sukker og salt[emoji5] helt enig med deg, viktig å kose seg innimellom[emoji23]
 
Back
Topp