Får barna gavekalender?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Har dere begynt med gavekalenderen?
Hva bruker dere å kjøpe?
Bruker dere mye på en gavekalender?

Noen som fortsatt får sjokoladekalender?
 
ja det gjør han
opptil500
orker ikke ræl så vi kjøper ordentlige ting
 
Får sjokoladekalender, ikke gavekalender. Får så mye gaver til jul at det blir for mye av det gode for han. Er stas å telle ned med sjokoladekalenderen syns han.
 
Jeg har brukt å lage til samboeren, men i år blir det ingen kalender her i hus. Venter vårt første barn i slutten av november, så hun skal få vente 2-3 år med kalender :p
 
Ja, det får de, mangler vel bare 10 av 72 gaver, så ligger godt an :)
 
Jeg har brukt å lage til samboeren, men i år blir det ingen kalender her i hus. Venter vårt første barn i slutten av november, så hun skal få vente 2-3 år med kalender :p
Lager kalender til mannen hvert år. Vi fikk en gutt i januar, usikker på om han skal få ennå. Mannen skal fremdeles få!
 
Lager pakkekalender ja. Deler med pappaen og mormor. Alle kjøpe 8 gaver hver til ungene. De går sjokoladekake der også ;)
 
Har sjokoladekalender. Har gave utenom på julafta da. Typisk dvder de begge har ønska seg pluss ekstra kos i strømpa. Så dagen går fortere :)
 
Jeg bruker sjokoladekalender til meg selv :)
Ungen er bare 9 mnd, men det blir sjokoladekalender til hun å når hun blir litt større :)
 
Får ikke kalender ennå[emoji4]kommer til å få julestrømpe i år.
Og når kalender blir aktuelt blir det pakke kalender, ikke store gaver men gjerne ting hun trenger.
 
Blir gavekalender igjen i år, i fjor fikk de lego kalender, men de vil tilbake til gave i år. Kjøper boxere, sokker, tannbørster og sånt som de trenger, litt dill, og fyller på med sjokolade for å få nok gaver :p
 
Her er hun bare 7,5 mnd til jul så blir ingen kalender i år. Kanskje neste år :)
 
Back
Topp