Evi gnag.... bilstol....

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Klarer IKKE Å bestemme meg.... Recaro Privia eller Besafe modular? Har god erfaring med besafe,men aldri prøvd modular... Haaaater dette å være så uskikker.... å her er det ikke noen forretninger å værken se eller prøve bilstoler.
 
Vi hadde recaro privia med førstemann og vi var fornøyd med den. Den var lett og ta ut og inn av bilen. Det eneste er at jeg ikke følte han satt helt godt da var nyfødt og ikke kunne holde hodet. Han satt litt bøyd. Jeg har ikke erfaring med andre stoler.
 
Har en venninde som er veldig fornøgd med besafe modular hvertfall. Kan bruke samme basen når en må bytte til bilstol nr.2 [emoji4]
 
Har en venninde som er veldig fornøgd med besafe modular hvertfall. Kan bruke samme basen når en må bytte til bilstol nr.2 [emoji4]
Er bilstol nr 2 av modular liten av seg ? Den ser så knapp og liten ut i forhold til andre besafe sine nr 2 bilstoler :) ser de er beregnet for samme vekt/høgde men har ikke fått sammenlignet de i størrelse :)
 
Vi hadde recaro privia med førstemann og vi var fornøyd med den. Den var lett og ta ut og inn av bilen. Det eneste er at jeg ikke følte han satt helt godt da var nyfødt og ikke kunne holde hodet. Han satt litt bøyd. Jeg har ikke erfaring med andre stoler.
At de blir litt for sittende i stolen tenker du?:)
 
Er bilstol nr 2 av modular liten av seg ? Den ser så knapp og liten ut i forhold til andre besafe sine nr 2 bilstoler :) ser de er beregnet for samme vekt/høgde men har ikke fått sammenlignet de i størrelse :)
Vet ikke, hun har ikke byttet enda. Vi har selv kjøpt besafe izi go også har vi cybex sirona fra før til minste på 1,5år. Men tenker han muligens trenger seg en større stol til babyen vokser ut av besafen [emoji28]
 
Vet ikke, hun har ikke byttet enda. Vi har selv kjøpt besafe izi go også har vi cybex sirona fra før til minste på 1,5år. Men tenker han muligens trenger seg en større stol til babyen vokser ut av besafen [emoji28]
Liker besafe izi go veldig godt,den har jeg veldig sansen for:) Ååh? Er ikke cybex sirona en stol som varer helt til vanlig bilbelte-stol stas i bruk?:)
 
Hun i butikken sa at problemet ofte var at den ble for kort i ryggen. Gutten vår sitter allerede med beina bøyd. Så vi får se hvor lenge den passer [emoji12]
 
Vi har kjøpt Recaro Privia. Den var best i test hos Forbrukerombudet, så derfor vi kjøpte den. Har den i hus, og syns den ser veldig bra ut. Enkelt å forstå seg på av en som ikke har barn fra før. [emoji4]
 
Vi har kjøpt Recaro Privia. Den var best i test hos Forbrukerombudet, så derfor vi kjøpte den. Har den i hus, og syns den ser veldig bra ut. Enkelt å forstå seg på av en som ikke har barn fra før. [emoji4]
Den ser veldig grei ut i forhold til bildene, og veldig godt at den er best i test:) da føler man valget blir litt enklere:) men ser på omtalene at stolen er litt vrien å få av basen så jeg hadde så lyst å få prøvd akkorat det:)
 
Er bilstol nr 2 av modular liten av seg ? Den ser så knapp og liten ut i forhold til andre besafe sine nr 2 bilstoler :) ser de er beregnet for samme vekt/høgde men har ikke fått sammenlignet de i størrelse :)

Har bra med beinplass hvertfall, men jeg syns selene er litt knappe i forhold til andre merker. Største fordelen med stolen syns jeg er at man kan bruke den fra 60 cm, og får en grei liggestilling i den. Jeg måtte nemlig bytte til nr2 bilstol til storebror når han var 3,5 mnd, og da var denne helt perfekt.
 
Back
Topp