Ett sterkt ønske om nummer 3 ❤

Tvillingsvangerskap med to gutter ❤ uke 31+5 ❤

Vært inne på kontroll med tvillingene i dag å alt står bare bra til :)
Litt større vekstavvik mellom de men legen virket ikke bekymret enda :)

Nå blir det time hver onsdag fram til igangsetting :)

Det blir ikke juli babyer her i gården men juni babyer ;)
Har fått dato for igangsetting å klokkeslett, så fredag den 12 juni kl 10 skal vi inn på sykehuset, å neste onsdag er det omvisning på fødeavdelingen :D

Det nermer seg med stormskritt nå å vi gleder oss enormt mye til å møte de to små ❤
 
Tvillingsvangerskap med to gutta ❤ uke 33+6 ❤

Kom inn på en vanlig svangerskapskontroll i går å endte opp med å bli lagt inn på fødeavdelingen..

Har de 2 siste døgnene merket mindre med liv på gutta å har i tillegg fått mere merkbare murringe i mage og rygg.. Dette i kombinasjon med ett stort vekstavik på den minste av gutta gjore at de tok den avgjørelsen med å legge meg inn på observasjon fram til fredag å så er det blitt avgjort at det er på tide at de kommer ut å møter verden :)
Ved ett enling svangerskap så er baby beregnet til å veie ca 2100 gram ved 33 uker..
å det er også disse tallene de går etter ved tvillingsvangerskap..
tvilling 1 er beregnet til 2250 gram som er noen % over gjennomsnittet.. Tv 2 er beregnet til å veie 1700 gram, som er beregnet til -25 % under gjennomsnittet..

Ting gikk veldig fort i går å ble egentlig litt satt ut for trodde jeg skulle få enda 2 uker "alene" med mine to skjønne barn hjemme å sitter med en følelse av at jeg ikke er "ferdig" å har litt dårlig samvittighet oven for de to andre barna nå :(

Er ting har fått sunket litt inn nå så er jeg ikke like nervøs å de er kjempe flinke med å informere om hva som skal skje å hva som blir å skje etter gutta kommer ut.. synes det fortsatt er litt skummelt at de skal komme ut når de er så små men alle legene å jordmødrene mener at de er to små sterke gutter som kommer til å klare seg fint :)

Så nå sitter jeg her å venter på ny ctg å ultralyd for..
Tv2 (som er den minste) har også vist litt tendenser til å "stresse".. Han ligger i gjennomsnitt på 170 slag å bør ligge på under 150.. storebroren derimot tar livet med ro å ligger fint under 150 :)

Så da er det bare å håpe på det beste å at alt går etter planen på fredag med igangsettingen å at de ikke bruker så aaalt for lang tid på å komme ut :p
 
5c8d22467224604a6e31b435d7578bb3

Siste magebilde tatt I går :)
 
Heier på gutta dine❤️. Håper alt går bra med dere❤️. Litt spennende at de kommer allerede:). Masse masse lykke til❤️❤️
 
Leste innlegget ditt tidligere i dag, og har tatt meg selv i å tenke mye på deg og alt som skal skje nå! Ønsker deg masse lykke til i morgen! Håper alt går bra...noe det sikkert gjør :) Spennende at du straks skal få hilse på dine to små :-D
 
❤ Tvilling prinsene 4 dager gammel ❤

Torsdag 28 Mai ble hele verden snudd på hodet i en himla fart :p
Ble som skrevet tidligere innlagt onsdag 27 Mai pga mindre liv på tv2 og en del mere vekstavik..
Pulsen låg ganske høyt på onsdag kveld (ca 170) men på torsdag formiddag låg den på under 150 noe som er kjempe bra :)
Så da ble det snakk om å vente med igangsetting til mandag..
Men så i 19 tiden på torsdag kveld da den siste ctg'en ble tatt ble det store bekymringer igjenn å jeg kjente selv jeg ble stresset.. Lille knøttet hadde en puls på over 180.. Ble sendt ned på UL der det viste dårlig gjennomstrøm i navlestrengen å ett hjerte som banket litt for fort.. Ble sendt opp på rommet igjenn på ny ctg å det viste det samme som sist å jeg fikk beskjed om å ringe å få mannen hit (som er 2 timer unna, altså hjemme) for det kan skje noe samme kvelden..
Ett kvarter senere ble det oppdaget at tv2 ikke tåler kynnerene mine å at han vil mest sannsynlig ikke klare en vaginal fødsel så det ble bestemt at jeg skulle ta Ks..
5 min etter kom legen inn å hadde tatt en avgjørelse på at han MÅ ut nå å 30 min senere låg jeg klar på operasjonsbordet :O
Klokken var da litt før 23..
Mannen var ikke kommet lengre enn til flekkefjord så han fikk desverre ikke vært med..
Tv1 kom ut kl 23.13 å var 2280 gram å 46 cm lang, Tv 2 var ikke mere enn 1420 gram å ca 38 cm lang..
Første natta måtte de ligge med litt cpap men I dag puster de helt selv å er i kjempe fin form :)
Luca (minstemann) må ligg i ligg lys pga litt forhøyet gullsott verdier men regner med det kunn blir i natt :)
Liam er allerede begynt å ta bryst sånn smått å er en knall sterk gutt som er helt frisk å fin å må kun legge på seg :D

Formen min er alletiders å er oppe å går å fungere mere normalt enn på maaange mnd :p
 
Last edited:
Lille Luca 3 dager gammel ❤
 

Vedlegg

  • 1433165745832.jpg
    1433165745832.jpg
    52,9 KB · Visninger: 54
Sterke Liam 3 dager gammel ❤
 

Vedlegg

  • 1433165777299.jpg
    1433165777299.jpg
    43,2 KB · Visninger: 55
Nydelige guttene♡
Gratulerer med de små sterke
 
Gratulerer så mye :) nydelige gutter du har fått ❤️
 
Gratulerer sååå mye!! Utrolig skjønne gutter du har fått :)
 
Gratulerer så mye til dere alle, fantastisk nydelige gutter <3 såå hyggelig at du oppdaterer oss, kjempe gøy å få "være med" :) kose deg masse med dem og godt alt gikk fint med dere alle <3
 
 
Gratulerer så mye :) så fine små gutter :)
 
Back
Topp