Et lite mirakel på vei❤️

Kjempefin måte å si det på! :)
Så herlig å få en sånn mottakelse på budskapet :joyful:!
Vi tenkte å gjøre noe lignende.
Den boka høres fin ut, jeg har også en mamma som elsker å strikke.

Ja det var veldig koselig[emoji7] Fant ut at det var en passende måte å si det, og den kommende bestemoren har allerede begynt på strikkeprosjekter til lille[emoji7]
Så hyggelig, når skal dere formidle den store nyheten til dem? [emoji4]
 
11+0[emoji2]

Ny uke i dag og bare en liten uke til den magiske uken[emoji322][emoji322]
Spent på hvordan lille har det og hvor mye h*n har vokst. Er inne på tanken om en ultralyd til, i uke 12. Bare for å beholde roen og være helt sikker[emoji28]

Inntil da får jeg lytte til kroppens signaler om at alt er bra[emoji173]️

Lille mirakelet vårt er på størrelse med en rosenkål denne uken, hihi[emoji4]
a3d2268c286ee445f5d81c30b12c9062.jpg
 
11+0[emoji2]

Ny uke i dag og bare en liten uke til den magiske uken[emoji322][emoji322]
Spent på hvordan lille har det og hvor mye h*n har vokst. Er inne på tanken om en ultralyd til, i uke 12. Bare for å beholde roen og være helt sikker[emoji28]

Inntil da får jeg lytte til kroppens signaler om at alt er bra[emoji173]️

Lille mirakelet vårt er på størrelse med en rosenkål denne uken, hihi[emoji4]
a3d2268c286ee445f5d81c30b12c9062.jpg
Hurra for ny uke[emoji169][emoji169] snart over kneika nå [emoji7][emoji7] Det har gått så fort[emoji28]
 
Ja det var veldig koselig[emoji7] Fant ut at det var en passende måte å si det, og den kommende bestemoren har allerede begynt på strikkeprosjekter til lille[emoji7]
Så hyggelig, når skal dere formidle den store nyheten til dem? [emoji4]

Jeg runder 12 uker neste torsdag, så det blir neste helg tenkte vi :). Skal på tul neste fredag først, så vist alt ser bra ut så forteller vi foreldrene våre først og samme dag eller dagen etterpå søsknene våre og slekt, deretter venner.

Gleder meg veldig til å slippe å skjule det mer! :)
 
Hurra for ny uke[emoji169][emoji169] snart over kneika nå [emoji7][emoji7] Det har gått så fort[emoji28]

Jaa[emoji7][emoji2] Tror ikke jeg klarer å slappe helt av før jeg har fullgått uke 12[emoji28]
Disse ukene har gått fort og sakte på en og samme tid[emoji28][emoji173]️
 
Jeg runder 12 uker neste torsdag, så det blir neste helg tenkte vi :). Skal på tul neste fredag først, så vist alt ser bra ut så forteller vi foreldrene våre først og samme dag eller dagen etterpå søsknene våre og slekt, deretter venner.

Gleder meg veldig til å slippe å skjule det mer! :)

Så herlig[emoji7] Det blir nok en gledelig nyhet for både familie og venner[emoji2]
Lykke til på tul [emoji2]
 
11+0[emoji2]

Ny uke i dag og bare en liten uke til den magiske uken[emoji322][emoji322]
Spent på hvordan lille har det og hvor mye h*n har vokst. Er inne på tanken om en ultralyd til, i uke 12. Bare for å beholde roen og være helt sikker[emoji28]

Inntil da får jeg lytte til kroppens signaler om at alt er bra[emoji173]️

Lille mirakelet vårt er på størrelse med en rosenkål denne uken, hihi[emoji4]
a3d2268c286ee445f5d81c30b12c9062.jpg
Hurra for rosenkålen:love017 og nå er du jo omtrent over grensa, den siste uka kommer til å gå fort unna! :)
 
Hurra for rosenkålen:love017 og nå er du jo omtrent over grensa, den siste uka kommer til å gå fort unna! :)

Skjønne lille rosenkålen[emoji16]Artig med disse sammenligningene[emoji16][emoji7] Ja, denne uka kommer heldigvis til å gå fort med mye jobb, og bryllup til en kollega i helgen[emoji2]
 
Tusen takk! :)
Lykke til med siste uken før 12 ukers grensen, snart i andre trimester! :woot:

Tusen takk[emoji177]
Snart kan jeg endelig puste lettet ut[emoji28]
 
Jaa[emoji7][emoji2] Tror ikke jeg klarer å slappe helt av før jeg har fullgått uke 12[emoji28]
Disse ukene har gått fort og sakte på en og samme tid[emoji28][emoji173]️

Nå kan du snart puste lettet ut! Dette skal gå bra!
Tenk nå kan du glede deg over graviditeten sammen med familien din. Det er såååå godt!

Jeg har verdens beste svigerforeldre som elsker vår lille sønn, virkelig besteforeldre i ordets rette forstand. Kunne ikke ønsket meg mere kjærlighet enn det de har å gi. En ting er at de støtter og hjelper oss, men det som gleder meg aller aller mest er hvordan de bare elsker sitt barnebarn.
 
Nå kan du snart puste lettet ut! Dette skal gå bra!
Tenk nå kan du glede deg over graviditeten sammen med familien din. Det er såååå godt!

Jeg har verdens beste svigerforeldre som elsker vår lille sønn, virkelig besteforeldre i ordets rette forstand. Kunne ikke ønsket meg mere kjærlighet enn det de har å gi. En ting er at de støtter og hjelper oss, men det som gleder meg aller aller mest er hvordan de bare elsker sitt barnebarn.

Takk Gledeståre![emoji177] Ja i dag går jeg inn i uke 12, og det føles veldig godt. Men jeg klarer ikke helt å slappe av før jeg har sett om alt er på på TUL på fredag[emoji28]

Så herlig å lese om kjærligheten svigerforeldrene dine har til deres sønn. Det er ingenting som er bedre enn besteforeldre som forguder barnebarna[emoji173]️ Har dere fortalt om det nye familiemedlemmet, eller avventer dere litt? [emoji173]️

Hvis alt ser bra ut på fredag blir det tur til svigers neste helg, med en avsløring på lur[emoji7]
 
Uke 12 - den magiske milepælen[emoji173]️[emoji173]️

Da har vi nådd denne fantastiske milepælen. Det føles så rart og så godt. Føler jeg nettopp sto der med en positiv graviditetstest og skjønte ingenting - det kunne jo ikke skje oss. Vi kunne jo ikke bli gravide på egen hånd. Men det skjedde, og vi er så dypt takknemlig for dette[emoji173]️

Nå gjenstår en siste TUL på fredag, før jeg kan slappe av. Da har vi ikke sett lille siden 9+3, og vi håper og krysser alt vi kan for at alt er bra med barnet vårt[emoji173]️

f7147502cf6c7323e1ed15f4f31c0d39.png
 
Uke 12 - den magiske milepælen[emoji173]️[emoji173]️

Da har vi nådd denne fantastiske milepælen. Det føles så rart og så godt. Føler jeg nettopp sto der med en positiv graviditetstest og skjønte ingenting - det kunne jo ikke skje oss. Vi kunne jo ikke bli gravide på egen hånd. Men det skjedde, og vi er så dypt takknemlig for dette[emoji173]️

Nå gjenstår en siste TUL på fredag, før jeg kan slappe av. Da har vi ikke sett lille siden 9+3, og vi håper og krysser alt vi kan for at alt er bra med barnet vårt[emoji173]️

f7147502cf6c7323e1ed15f4f31c0d39.png
Fantastisk!❤️ Føles ikke så lenge siden jeg var der selv, så før du vet ordet av det, er du nesten halvveis også :)

Og så spennende med ul på fredag! Når den er unnagjort senker skuldrene seg betraktelig vet du. Gleder meg til å høre om den❤️
 
Takk Gledeståre![emoji177] Ja i dag går jeg inn i uke 12, og det føles veldig godt. Men jeg klarer ikke helt å slappe av før jeg har sett om alt er på på TUL på fredag[emoji28]

Så herlig å lese om kjærligheten svigerforeldrene dine har til deres sønn. Det er ingenting som er bedre enn besteforeldre som forguder barnebarna[emoji173]️ Har dere fortalt om det nye familiemedlemmet, eller avventer dere litt? [emoji173]️

Hvis alt ser bra ut på fredag blir det tur til svigers neste helg, med en avsløring på lur[emoji7]

De vet det ja, som de eneste. Vi måtte få litt hjelp av dem i forbindelse med forsøket, så da føltes det rimelig å fortelle dem det.

Skjønner at du vil ha en TUL til. Det kommer nok til å gå helt fint! Det kommer nok til å bli SÅ kjekt endelig å få fortelle den gledelige nyheten!! Masse lykke til på UL. Du får dele gleden med oss da på fredag :)
 
Fantastisk![emoji173]️ Føles ikke så lenge siden jeg var der selv, så før du vet ordet av det, er du nesten halvveis også :)

Og så spennende med ul på fredag! Når den er unnagjort senker skuldrene seg betraktelig vet du. Gleder meg til å høre om den[emoji173]️

Ja, det føles helt utrolig at jeg har kommet så langt når jeg for ikke mange måneder siden trodde jeg kunne bli gravid i det hele tatt[emoji173]️

Nå har nervene meldt sin ankomst for fullt[emoji28] Håper mini har det bra i magehuset[emoji173]️
 
masse lykke til på tul! Prøv og slappe av og kos deg, tenk at du skal få hilse på lille i dag!:love7
 
Masse lykke til på tul[emoji176]
 
Lykke til på UL i dag!! ❤️
 
Back
Topp