Et etterlengtet barn <3

Håper denne spiren sitter og jeg får følge deg fremover :D !
 
Gratulerer så mye! Denne spiren sitter skal du se! Åh, jeg fikk også sånne kommentarer da vi slet med nr 1. Lett for dem å si! Men nå er vi ferdige med den tida og kan forhåpentligvis nyte graviditeten helt til mai :)
 
Da får jeg komme inn på måling mandag og onsdag, får ei ny lege fra og med torsdag.. Som visstnok var veldig interessert i gynekologi, så dette blir spennende :). Hun ville ha meg inn på time når resultatene var klare - det er så deilig å vite at man bli tatt godt vare på i helsesystemet vårt!

Krysser fingrene for at jeg får tidenes graviditetssymptomer over helga, sånn at jeg slipper å engste meg. :p
Så bra med en sånn lege! Fikk ikke kraftige symptomer før ru uke 7 sist mener jeg å huske. Noen kjenner jo omtrent ingenting hele svangerskapet! Men jeg og gleder meg på mer symptomer! Tar imot kvalme med åpne hender :p
 
Gratulerer og håper alt går bra denne gangen.

Unnskyld at jeg spør, men hvilken app har du brukt på magebilde?
 
våknet med skikkelig vond mage! Den er så treg at det halve kunne vært nok.. Stor kontrast til sist uke hvor den var i andre "grøfta"..

I dag skal jeg heldigvis bare slappe av hjemme <3 har vært gressenke i går, og i natt ettersom mannen er på tur :) så gleder meg til han kommer hjem!
Treg mage her også...

Ha en fin dag :)
 
Back
Topp