Eskimonikas håp

Denne lunefullheten var grunnen til at jeg ikke turte å teste etter 3+ før jeg var 5+5. Men uansett om den viser 2-3 eller 3+ så ser vi jo det viktigste, nemlig at hcg'en har steget betraktelig. Håper dagene frem til TUL går fint.
Nemlig. Er det jeg tenker. Måtte liksom bare, men psyka meg opp til at den sikkert kom til å være lunefull og bare vise 2-3. Skulle gjerne sett 3+, men ser jo på strimlene at det er tilfeldig.
 
Skjønner at du gruer deg til TUL! Synes du bare skal droppe all videre testing så du ikke blir unødvendig stressa :)
Ja, var bare nysgjerrigheten egentlig. Ser ikke poenget med testing egentlig nå. Vet jo at hcg er høy og fin og tar progesteron 2-3 ganger om dagen...
Uansett er det ingen som kan si noe om utfallet eller hva jeg vil se på UL annet enn selve UL.
 
Siden jeg er så dårlig på kjønn, tipper jeg heller at du får baby[emoji7]
 
Siden jeg er så dårlig på kjønn, tipper jeg heller at du får baby[emoji7]
Herlig.
Skal si meg veldig fornøyd med det jeg altså.
Fikk en sånn ekkel følelse av ny BO idag...
Går dette galt også så tror jeg jeg gir opp hele drømmen....
 
Håper virkelig at alt er i orden! Når er TUL?
Tusen takk.
Bare helg og to arbeidsdager til så får ikke noe før, og det går nok fort sånn sett. Var bare denne ekle følelsen av at det er progesteron-tilskuddet som har latt noe sitte ordentlig som ikke burde det...
 
Tusen takk.
Bare helg og to arbeidsdager til så får ikke noe før, og det går nok fort sånn sett. Var bare denne ekle følelsen av at det er progesteron-tilskuddet som har latt noe sitte ordentlig som ikke burde det...


Skjønner godt usikkerheten som kommer i blant...Men denne gangen skal det bare gå bra!!!!
Jeg tror du får gutt :)
 
Skjønner godt usikkerheten som kommer i blant...Men denne gangen skal det bare gå bra!!!!
Jeg tror du får gutt :)
Takk.

Håper virkelig det går bra ja.
Og at denne frykten fra idag kan slippe for den er så slitsomt...
 
KJØNN:

NUB-theory:
Ramzi-theory:
Gender maker (ebay):
Kinesisk fødselskart: gutt
Mageform:
Form/kvalme: gutt
Hjertelyd (<140 =gutt, >140 = jente):
OUL:



Tippeliste:
Daydream: gutt
Tigerbaby: jente
lillyzilly: gutt
MiniMe80: jente
Amorfamilia: jente
Alvea: gutt
moxie: gutt
Ilia: gutt
Bukett: gutt
Mon25: jente
 
Last edited:
Alle mine tester sa gutt, men ut kom ei jente så magefølelsen min hadde rett da. :D
Så vurderer å stole på den nå også og den sier jente på deg [emoji173]️
 
Tusen takk.
Bare helg og to arbeidsdager til så får ikke noe før, og det går nok fort sånn sett. Var bare denne ekle følelsen av at det er progesteron-tilskuddet som har latt noe sitte ordentlig som ikke burde det...

Jeg kjenner til å få gufs av usikkerhet innimellom, men du har jo opplevd det så mange ganger så skjønner at du kjenner ekstra på det! Da er det heldigvis ikke mange dagene med venting igjen før du forhåpentligvis kan senke skuldrene litt :)
 
Alle mine tester sa gutt, men ut kom ei jente så magefølelsen min hadde rett da. :D
Så vurderer å stole på den nå også og den sier jente på deg [emoji173]️
Skal ikke kimse av magefølelse
 
Jeg kjenner til å få gufs av usikkerhet innimellom, men du har jo opplevd det så mange ganger så skjønner at du kjenner ekstra på det! Da er det heldigvis ikke mange dagene med venting igjen før du forhåpentligvis kan senke skuldrene litt :)
Nei, heldigvis. Håper virkelig alt er som det skal være for nå kjenner jeg at jeg ikke klarer mer....
 
Har du målt mer hcg eller venter du på mer svar til uka med TUL? Føler med deg og den bekymringa angående om det går bra denne gang eller ikke ❤️ Du fortjener så en spire som sitter hele veien nå! Nå er det din tur❤️
 
:Heartred:Heartred
 
Herlig.
Skal si meg veldig fornøyd med det jeg altså.
Fikk en sånn ekkel følelse av ny BO idag...
Går dette galt også så tror jeg jeg gir opp hele drømmen....
Nei da dette skal gå veien[emoji173]
 
Har du målt mer hcg eller venter du på mer svar til uka med TUL? Føler med deg og den bekymringa angående om det går bra denne gang eller ikke ❤️ Du fortjener så en spire som sitter hele veien nå! Nå er det din tur❤️
Tusen takk. Håper virkelig det!

Ikke testet eller målt mer hcg nei. Bare å vente på TUL...
 
Back
Topp