Eskimonikas håp

Det som er teit er at den går fra sterkere til svakere og at den ikke er særlig synlig innen tiden. Har hatt en abort tidligere der testene måtte tørke før streken ble godt synlig så er liksom ikke noe positivt for meg.
Ja, leste feil tror jeg, leste at de på 10dpo er tatt på kvelden...
Ønsker så mye for deg [emoji173]
 
Ja, leste feil tror jeg, leste at de på 10dpo er tatt på kvelden...
Ønsker så mye for deg [emoji173]
Takk.
Er to fra morgen 9dpo og en fra kvelden og så er det morgen 10 og 11 dpo.
Tviler på det er noe annet enn tull/feil på test-parti. Ville vært litt rart plutselig å være gravid uten de symptomene som har vært alle gangene..
 
Takk.
Er to fra morgen 9dpo og en fra kvelden og så er det morgen 10 og 11 dpo.
Tviler på det er noe annet enn tull/feil på test-parti. Ville vært litt rart plutselig å være gravid uten de symptomene som har vært alle gangene..
Ja, men samtidig var det jo på fler merker og. Men ja, hadde vært rart om du plutselig ikke hadde symptomene du pleier å ha..
 
Ja, men samtidig var det jo på fler merker og. Men ja, hadde vært rart om du plutselig ikke hadde symptomene du pleier å ha..
Ja, husker ikke hva som står på babyplan-pakken nå, om det kanskje er samme.
Men uansett.

Litt mer synlig nå som den er tørr og føles kanskje mer rosa enn før, men fremdeles tyding på høyt nivå så har ikke håpet egentlig
 
Kjære søte snille gode deg! Jeg får så vondt av deg :( Hvorfor kan det ikke bare gå? Dere fortjener det så inderlig! Dere er jo egentlig superfruktbare.. Krysser det som krysses kan for at det denne gangen kan bli til noe ❤️❤️
 
Kjære søte snille gode deg! Jeg får så vondt av deg :( Hvorfor kan det ikke bare gå? Dere fortjener det så inderlig! Dere er jo egentlig superfruktbare.. Krysser det som krysses kan for at det denne gangen kan bli til noe ❤️❤️
Takk.
Ja, virker jo definitivt mer fruktbar enn jeg burde vært alderen tatt i betraktning, men skulle gjerne sluppet alle disse som ikke blir til noe.....
 
det ble ingenting denne gangen heller. Orker ikke regne det som en kjemisk en gang nå.

Snaut 12 dagers lutealfase (normalt 14) denne gangen og nå over i 14pp og 17.prøvemåned.
 
det ble ingenting denne gangen heller. Orker ikke regne det som en kjemisk en gang nå.

Snaut 12 dagers lutealfase (normalt 14) denne gangen og nå over i 14pp og 17.prøvemåned.
Dette burde ikke være mulig kjære deg :crybaby2 jeg er helt tom for ord, så du får masse store og varme klemmer fra meg :love2
 
det ble ingenting denne gangen heller. Orker ikke regne det som en kjemisk en gang nå.

Snaut 12 dagers lutealfase (normalt 14) denne gangen og nå over i 14pp og 17.prøvemåned.
Uff, så forferdelig leit å høre. Vet nesten ikke hva jeg skal si, får så utrolig vondt av deg. Sender klemmer i fleng ❤️
 
Dette burde ikke være mulig kjære deg :crybaby2 jeg er helt tom for ord, så du får masse store og varme klemmer fra meg :love2
Takk, tiger-min.
Bare frustrert og lei og rådløs...
 
Uff, så forferdelig leit å høre. Vet nesten ikke hva jeg skal si, får så utrolig vondt av deg. Sender klemmer i fleng ❤️
Takk, kjære deg.
Nei, ikke så let å finne hverken ord eller mot eller mening.
Håper alt er bra med deg og spira.
 
Takk, kjære deg.
Nei, ikke så let å finne hverken ord eller mot eller mening.
Håper alt er bra med deg og spira.
Spira hadde det i alle fall bra på UL på tirsdag, men jeg sliter fremdeles med frykten for at det skal gå galt igjen. Jeg mener ikke å klage altså, jeg er jo gravid.
 
det ble ingenting denne gangen heller. Orker ikke regne det som en kjemisk en gang nå.

Snaut 12 dagers lutealfase (normalt 14) denne gangen og nå over i 14pp og 17.prøvemåned.
Så trist å lese. Håper sånn at du snart sitter med en spire i magen som sitter hele veien. Du fortjener det :Heartred:Heartred
 
Spira hadde det i alle fall bra på UL på tirsdag, men jeg sliter fremdeles med frykten for at det skal gå galt igjen. Jeg mener ikke å klage altså, jeg er jo gravid.
Jeg skjønner den angsten så veldig godt. Klag i vei du! Lov å klage bare man vet hvor heldig man er vet du.
Men fy søren som den første trimester-angsten sitter i. Håper det fortsetter å gå bra.
 
Så trist å lese. Håper sånn at du snart sitter med en spire i magen som sitter hele veien. Du fortjener det :Heartred:Heartred
Takk, kjære deg. Du og!
Det er så mange som står på toppen av ventelista her inne nå.

Bare synd at det ikke er sånn det fungerer....
 
Jeg skjønner den angsten så veldig godt. Klag i vei du! Lov å klage bare man vet hvor heldig man er vet du.
Men fy søren som den første trimester-angsten sitter i. Håper det fortsetter å gå bra.
Takk, snille du. Jeg vet absolutt hvor heldig jeg er. Før vi startet prøvingen tenkte jeg ikke stort på verken antall prøveperioder, SA, MA, BO, hormonstøtte, assistert befruktning osv. Tiden her inne på forumet har virkelig vært en vekker vedrørende hvor lang og vond veien til et barn kan være. Jeg håper inderlig at det snart er din tur til å bære en spire helt til termin.
 
Back
Topp