Eskimonikas håp

Hvordan går det med deg? Det begynner kanskje å nærme seg EL?
 
Takk for det. Kvalm og sylta, men ellers ok.
Kjedelig. Alltid kjedelig å være syk og nå er kanskje immunforsvaret ditt ikke helt på topp?
God bedring ihvertfall. Alt bra bortsett fra det?
 
Hvordan går det med deg? Det begynner kanskje å nærme seg EL?
Tja, sannsynligheten er stor for det. Få jo positiv EL-test iløpet av perioden dag 13-19.... troooor jeg tester etter EL, men får se hvor seriøst det blir..
 
Kjedelig. Alltid kjedelig å være syk og nå er kanskje immunforsvaret ditt ikke helt på topp?
God bedring ihvertfall. Alt bra bortsett fra det?
Ja, det er jo typisk sesong for det, så regna med det kom. Ellers er det bra ja, inderlig lei av denne kroppen, men ellers rusler og går det. Er heldig med en usedvanlig smørblid og sjarmerende fireåring, full av omsorg for mammaen sin, og det hjelper på. Du da, hvordan er dagene? Har du noen lyspunkter innimellom?
 
Ja, det er jo typisk sesong for det, så regna med det kom. Ellers er det bra ja, inderlig lei av denne kroppen, men ellers rusler og går det. Er heldig med en usedvanlig smørblid og sjarmerende fireåring, full av omsorg for mammaen sin, og det hjelper på. Du da, hvordan er dagene? Har du noen lyspunkter innimellom?
Så skjønn!
Utrolig hvordan det kan hjelpe på!

Det går opp og ned. Litt greit når det er dager som bare er..
 
Lurer også på hvordan det går med deg :notworthy
 
Hvordan går det med deg? Hvor i syklusen er du nå?:)

Måtte lese nicket ditt to ganger før jeg skjønte det var deg med ny avatar.

Ja, det hjelper godt. Han er ei solstråle. Forstår godt at sånne dager er bedre.
Godt med en solstråle på tøffe dager
Hvordan går det med deg? ❤️
Klem
Lurer også på hvordan det går med deg :notworthy
Klem til deg


Dere er veldig søte. Har travle dager og lite å melde egentlig så blir ikke så aktiv/mange innlegg da. Sniker litt i dagbøker og sånn likevel da. Selv om jeg ikke nødvendigvis legger igjen spor.
 
Syklusdag 26, antagelig 10 dpo

Null og nada av symptomer, ingen tro på klaff denne måneden. Hverken kortvarig eller til termin. Testet på impuls igår, vet ikke helt logikken, men var liksom bare for å se om det var vits å teste på farsdagen...
Fikk utslag på babyplan, skimtet strek med en gang og relativt tydelig etter tiden. Måtte da selvfølgelig ta en Wondfo også. Den var ikke spesielt synlig innen tiden, men etter tiden var den sterkere enn babyplan.
Klarte selvfølgelig ikke stå imot ny på kvelden, da ikke optimale teste-forhold. Betraktelig mer usynlig da.
Morgenen idag, kun mulig å se med godt utviklet streksyn etter tiden.

Fikk jo igår selvfølgelig håp om at det skulle være terminspire på gang siden det var utslag på to tester og det er null symptomer (har jo gått galt hver gang jeg har masse). Men har vel egentlig gitt litt opp ettersom det ikke har vært noe å spore etterpå. Tar sikkert en test imorgen bare fordi det er farsdag og jeg må være heeeelt sikker, men har ikke ikm før onsdag og som sagt - ingen egentlig tro på dette nå.


Har hatt oppsummerings-samtale hos gyn siden sist.
Finner ikke noe krøll så trolig uflaks eller genetikk som er årsaken. Fortsetter på albyl-e og skal starte med Prednisolon ved 4+0 om jeg noen gang når dit igjen. Har søkt om tillatelse til sterkere progesteron 100mg kapsler som tas Så det blir 600mg om dagen istedet for 300 som jeg har nå. Og litt annen type i håp om bedre nyttiggjøring.. vet ikke hvor lang tid det vil ta å få svar på den.
Sædprøven - volummessig litt liten ifølge gyn (det opplevde kjæresten og da han tok den så vet ikke om den er helt representativ for han sånn sett).
Men fint innenfor normalverdi på skjemaet vi fikk. Veldig stor andel bevegelige celler og også langt over normalen ift andel hurtige celler.
Var et av punktene som var 96%... så en veldig bra prøve.
Og vi har erfart at det ikke er befruktningen som er noe problem for oss. Gyn sa vel at de på min alder regnet en graviditet i året (altså oddsen for å oppnå..) og vi har da hatt 9 på 15 måneder/12pp...

Det er ikke mer han kan gjøre for oss. Fikk henvisning til kromosomprøver og bare kontroll av noen andre hos meg. Fikk beskjed at de prøvene jeg tok i august ikke skulle bli påvirket av at jeg akkurat da var gravid med hcg på 127.
Skal ringe hvis/når jeg blir gravid for medisiner og TUL. Da blir det en ny gyn siden han skal pensjoneres.
Og så kan han selvfølgelig være behjelpelig med å søke IVF om vi ender på det. Økonomisk er ikke det noe alternativ uansett nå. Hva vi er klare for vet jeg ikke, orker ikke helt ta stilling til det.

Så vi er vel egentlig på stedet hvil. En dag av gangen inntil vi helt vet hvor vi skal hen.
 
IMG_5392.jpg
IMG_5380.JPG


Ikke mye å rope hurra for.
På bilder har alle tørket og er langt utenfor gyldig tid.
Som sagt sikkert en ny test imorgen, men hvis ikke noe ordentlig og gyldig utslag da blir det ikke noe før en forsinkelse tenker jeg. Er liksom ingen grunn til det føler jeg.
 
❤️❤️❤️❤️
 
Så slitsomt, ser jo fint strekene på alle testene... så det ser jo absolutt lovende ut når den er på alle.
Tester du idag?
 
Første bilde er ved snaut 3 minutter. Siste kanskje 5.
Holder ikke akkurat pusten og tror det er noe.

IMG_5394.JPG
IMG_5396.JPG
 
Så slitsomt, ser jo fint strekene på alle testene... så det ser jo absolutt lovende ut når den er på alle.
Tester du idag?
Det som er teit er at den går fra sterkere til svakere og at den ikke er særlig synlig innen tiden. Har hatt en abort tidligere der testene måtte tørke før streken ble godt synlig så er liksom ikke noe positivt for meg.
 
Back
Topp