Eskimonikas håp

Åh,

Gøy å få begynt litt da, sikkert. Er det mannen som skal gjøre noe da ?
Ja, er litt ting som han må gjøre, men så er det noe annet som må prioriteres. Og jeg vet jo det, er bare det at jeg har jo ventet i evigheter og liker å få ting gjort helst før jeg kommer på at det skal gjøres...
 
29 uker og permisjonssøknad levert på jobben
 
Godt frøkna er så eksemplarisk da.
Skjønner det blir litt tøft med den termindatoen kommende snart. Håper det går bedre enn ifjor.
Klem
Ja, vi har virkelig vært heldige denne ganga. Nå forstår jeg hva folk mener når de sier "nyt tida"-det gjorde jeg ikke med førstemann ;)

tenker det blir kirkegården i morra og ikke på selve termindagen, det orker jeg ikke i år. Kan nok ikke bli verre enn fjoråret, men tøft er det uansett.

Håper du har gode dager og er fin i formen, og at de praktiske tingene som må løses går fort så du kan kose deg med redebygging!
 
Ja, vi har virkelig vært heldige denne ganga. Nå forstår jeg hva folk mener når de sier "nyt tida"-det gjorde jeg ikke med førstemann ;)

tenker det blir kirkegården i morra og ikke på selve termindagen, det orker jeg ikke i år. Kan nok ikke bli verre enn fjoråret, men tøft er det uansett.

Håper du har gode dager og er fin i formen, og at de praktiske tingene som må løses går fort så du kan kose deg med redebygging!
Ta vare på deg selv og lykke til med tur på kirkegården.

Man lærer litt underveis ja, lærer litt mer hva som er viktigst og hvilke råd en skal ta med seg etc.

Formen er grei nok. Kjenner den hadde vært elendig om jeg ikke hadde hatt mulighet til å lytte til kroppen og styre dagene såpass som jeg kan. Også hjelper det godt at JM ser hva som er best for meg og at kollegaer støtter.
Gjør det lettere å stå for sånn det er og ikke ha dårlig samvittighet etc.
 
Hurra for en liten frøken i magen. Håper formen din er bra [emoji173]️
Tusen takk

Lykke til med UL snart. håper virkelig dere kommer i mål denne gangen
 
Ja, er litt ting som han må gjøre, men så er det noe annet som må prioriteres. Og jeg vet jo det, er bare det at jeg har jo ventet i evigheter og liker å få ting gjort helst før jeg kommer på at det skal gjøres...
Men det er jo en logisk ting, å få ting gjort før det skal gjøres ;)
 
Ikke så mye «action» her enda (heldigvis!) men legger igjen et lite spor :)
 
Tusen takk

Er dårlig på å legge igjen spor i egen dagbok altså

Hehe, litt lengre mellom oppdateringene når vi ikke er på terminforum sammen ja.
jeg liker å oppdatere dagboken min, kjekt å ha senere...
 
Hehe, litt lengre mellom oppdateringene når vi ikke er på terminforum sammen ja.
jeg liker å oppdatere dagboken min, kjekt å ha senere...
Absolutt. Bare blir ikke helt sånn...
 
32+2
Igår hadde jeg plutselig masse vann i bena. Var ikke forberedt på det siden jeg hadde en rolig dag og ikke følte jeg var så mye på bena. Men føttene hadde mer vann enn jeg kan huske de har hatt og utover kvelden ble de rastløse i tillegg. Skikkelig ubehagelig var det og jeg håper virkelig ikke det skal være sånn den tiden som er igjen. Da blir jeg immobil og lei...

Babyen virker å ha det bra i magen heldigvis. Yndlingsstillingen er på tvers øverst oppe og når jeg har spist et godt måltid er det en som breier seg ekstra og krever plass.
Har en del kynnere som jeg kun kjenner om jeg tar på magen tilfeldigvis da. Greit å ikke være plaget.
Varmen føler jeg ikke plager meg noe mer enn andre, men har heller ikke vært sånn super-varm generelt pga svangerskapet.
Var inne på føden før en ukes tid siden pga mikroskopisk blødning jeg ikke kunne forklare. Det kunne ikke sykehuset heller, men legen sa hun glemte se etter rifter etc, bare sjekket livmorhalsen og mormunnen og alt var som det skal være. Babyen hadde det strålende og lå fremdeles på 75-percentilen så estimeringen da var ganske nøyaktig 2kg. Ble møtt så fint av JM og lege og det gjorde veldig godt. Spesielt etter forrige vekstestimering og hvor feriemodus det var på alle da.
Legen jeg møtte nå sa at legen jeg møtte da egentlig jobber på IVF.... da gir det jo virkelig mening at han skal estimere størrelsen og velværen til babyen min.... vaktordninger er ikke alltid så gjennomtenkte....

Må nå prøve få en oversikt over hva vi har og hva vi mangler av utstyr til denne babyen. Snart på tide å begynne pakke fødebagen og generelt få orden. Godt med feriemodus og, men aner at det plutselig blir full panikk i hodet...
Irriterer meg at jordbærsesongen i år var så kort, men får ikke gjort noe med det, bare prøve finne noe annet som kan friste...
 
Kjære vene! Så langt alt! :woot:
 
Fin oppdatering! Godt å høre at babyen har det bra i magen :) Så får vi krysse fingrene for at du slipper unna masse vann!

Har spist jordbær en gang i år jeg... Og jeg som synes det er såå godt med loffeskive med jordbær og sukker på :( Men ikke noe gøy når man går i butikken og alle jordbæra i alle kurvene ser ut til å være overmodne.

Håper du finner noe annet som frister! Her går det i pepsi med isbiter og saftis..
 
Back
Topp