Eskimonikas håp

Gratulerer med 27 uker :Heartred
 
3 måneder til termin idag!
Er ikke klar altså.... Får håpe det blir fødsel tidligst i slutten av august, har ikke tid før. Dvs jeg er ikke klar før....

Det sa jeg også :p
 
Nei :( Etter OUL så starter mine uker på onsdager! Jeg som likte mandager så godt :p
Ikke sant, veldig praktisk med mandager når uka starter...
 
Gratulerer så mye med 27 fullgåtte uker. [emoji813]️ tenk så fort det svangerskapet ditt begynte å gå etter at jeg mistet [emoji85]
Tusen takk
Føles ikke helt som det går så fort, samtidig så går jo ukene unna når du først begynner å se dem ved 23 uker...
 
Takk for det gode du, men dukker alltid opp noen nye utfordringer :/ Men en dag håper jeg vi også får bli foreldre ❤️
typisk det.
Men man må bevare håpet!
 
Gratulerer med tredje trimester!
Innspurtstid nå! :D
 
Hvordan er formen? :Heartred
Helt ok
Kjenner det godt om jeg blir for sliten, er for aktiv, tar for lange skritt eller har for høyt tempo etc. Men så lenge jeg kan ta hensyn til kroppens signaler går det greit.
Bortsett fra det er det ganske likt som tidligere.
 
Helt ok
Kjenner det godt om jeg blir for sliten, er for aktiv, tar for lange skritt eller har for høyt tempo etc. Men så lenge jeg kan ta hensyn til kroppens signaler går det greit.
Bortsett fra det er det ganske likt som tidligere.
Ser den, du lager jo et nytt liv inni der :love7
 
Nei, hva har jeg gått glipp av. Er det en jente ??
 
Ser den, du lager jo et nytt liv inni der :love7
Ikke sant
Helt utrolig hvordan vi er laget...
Det er godt å kjenne hvordan kroppen fungerer da. Hva som har endret seg underveis, når jeg får trykk over symfysen eller at bekkenet tydelig ikke er «som vanlig» etc...
Og artig med skryt fra JM over hvor godt jeg kjenner/leser kroppen..
 
Back
Topp