Ergobaby swaddler

Ano-nymus

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som har erfaring med disse? Er tilbud på babybanden.no nå. 2-pack for 249,-
Innbiller meg at guttene mine kommer til å ligge utrolig trangt, og kanskje dette vil være godt og trygt for dem?
_20180221_205948.JPG
 
Ikke prøvd. Litt skeptisk til innskrenking av bevegelsesfrihet. Hva hvis ungen triller over på magen?
 
Har ikke erfaring med den der, men erfaring med det å svøpe inn barnet. Hadde flere svøpetepper og gjorde dette når babyen var urolig. Hjalp alltid og lettere å finne roen når armene ikke hele tiden var i bevegelse. Så vil nok tro at den også funker bra[emoji2][emoji1360]
 
Ingen erfaring, men ser jo ikke så dumme ut [emoji4]
 
Jeg har en venninne med nå en 1 åring, og de puppet inn babyen på den måten de første månedene. Han var svært rolig og sov veldig godt med en gang han ble svøpt inn sånn.
 
Vi brukte den på jenta vår første 2 mnd. Eneste jeg kan være negativ til er vel den borrelåsen som blir fort slitt og at den går lett opp etterhvert. Men var det eneste som hjalp oss med kolikk og urolig baby til å sove.
 
De så kjekke ut! Må prøves. :)
Blir tullete hvis det er en til som får kolikk og aldri sover. :bag:
 
Vi hadde ikke sånn men samboer tulla inn gutten i vanlig teppe og han elsket det lå så rolig når vi gjorde det.
 
Jeg hadde kolikkunge sist, og det var jævlig :O
Har bestilt 2 pakker av denne her nå :)
 
Tror nok ikke vi kjøper denne, men skal absolutt ha teppe klart til swaddle. Er ikke så vanskelig å gjøre om man har riktig type teppe :) Og kan brukes mye lenger!
 
Fordelen med den her i forhold til vanlig teppe er at beina er fri i en pose og at man ikke kan svøpe armene feil. Vi brukte teppe først men syntes denne var mye bedre.
 
100% bomull :) behøver kanskje ikke dyne en gang på sommeren ser d ut som. Blir som en sovepose nesten
 
Back
Topp