Erfaringer med voksi urban posen?

lillechille

Forelsket i forumet
jeg tenker at siden den er så kort får den plass i vognen, og den er kåret til best i test:)
Men ulempe at underdelen ikke kan vaskes, og har hørt enkelte klager på glidelåsen..

Noen som har erfaring med den? Eventuelt hvordan pose har dere?
 
Vi er veldig fornøyde. Brukte den masse til bamsemumsen. Glidelåsen vår ble ødelagt, og fikk ny pose uten problemer. Det var de første posene som hadde problemer med dette
 
eg har den..har kjempe god plass...e veldig fornøyd ingen problem med glidelås..:) god, varm og lun.
 
Problemet med glidelåsene skal være utbedret nå. Vår røk etter 1 1/2 år men har ikke prøvd den nye vi fikk i innbytte. Det eneste jeg ikke likte så godt var at jeg syntes den var veldig åpen rundt hodet i starten. Nå hadde jo jeg vinterbaby da, så din vil jo være større når den værste kulda herjer. Men da han ble større har jeg vært veldig fornøyd med den. God og varm og lettvindt i bruk. Vi valgte imidlertid å kjøpe Easygrow da vi kjøpte ny, men den har jeg jo ikke fått testet på baby enda da.
 
Vi er veldig fornøyd med vår pose! Brukte den i citybagen til emmaljunga den første vinteren, og her passet den perfekt. Nå bruker Imre den i barnehagen med forlengningsdelen. Synes det er godt med litt ekstra plass. Anbefales! Er vel forresten på tilbud på barnas hus denne uken til 1499 tror jeg : )
 
Jeg anbefaler Easygrow på det sterkeste...siden jeg er førskolelærer så har jeg sett de fleste posene i daglig bruk og jeg er ikke i tvil om at Easygrow er den beste av de jeg har sett...inkludert voksi urban! Jeg synes den er for åpen og stiv. Lunere og mykere pose en Easygrow skal du lete lenge etter!!
Det var min vognposepreken for i dag!!!
 


lillehjertenr2 skrev:
Jeg anbefaler Easygrow på det sterkeste...siden jeg er førskolelærer så har jeg sett de fleste posene i daglig bruk og jeg er ikke i tvil om at Easygrow er den beste av de jeg har sett...inkludert voksi urban! Jeg synes den er for åpen og stiv. Lunere og mykere pose en Easygrow skal du lete lenge etter!!
Det var min vognposepreken for i dag!!!


Takk for svar:) Sjekket ut easy grow, og den ser fin ut. Kan vaskes, kan forlenges og kan ha åpen bunn noe jeg skulle ønske posen til kommende storebror har:) MEN den kommer dårligst ( sammens med odenwalder) ut i brannsikkerhets test, noe som skremmer meg:
(http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article716357.ece

Så da vet jeg ikke...voksi urban kommer jo best ut her da...

 
Så det med at odenwalder var lettest antennelig jeg også, men dersom man ikke røyker så er ikke dette noe problem. Bhg-personale skal uansett ikke stå å røyke over vognen. De på barnas hus sa at de var odenwalder-posen de hadde flest fornøyde kunder med.. Den kan også snøres sammen til å bli veldig lun rundt hodet.
 
Jeg har voksi urban til nr. 1 elsker den, men har kjøpt easygrow nå til nr. 2. den har å testa bra (foruten om lettantennelig, ser ikke på det som noe problem...), kjøpte den rett og slett fordi den var billigere enn voksi urban. så får jeg prøvd den å ;) 
 
Back
Topp