Erfaringer med tul Bergen?

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Noen som har god erfaring med tul i Bergen. Lest litt forskjellig om hvem som tar ul. Hvem ville dere anbefalt?
 
Jeg var hos Ultralydklinikken i uke 12.
Hun tok seg god tid, forklarte hva hun så og fant. Hun nølte heller ikke med å henvise meg til Haukeland, da hun fant noe som burde sjekkes nøyere. Følte meg godt ivaretatt, så jeg er veldig fornøyd! :)
 
Flere som har erfaringer med Ultralydklinikken, eller andre alternativer, i Bergen? :)
 
Har og vært på ultralydklinikken, og var veldig fornøyd. Hun var veldig nøye, fortalte alt, og viste og forklarte alt som var på skjermen.
 
Vært hos både sentrumslegene og ultralydklinikken på Tul ;-) Veldig fornøyd begge steder, men var nok hakket mer fornøyd på ultralydklinikken! utrolig dyktig og hyggelig dame
 
Første gang jeg var på tul var på Aleris som ligger i marken. Der var jeg ikke fornøyd i det hele tatt. Var faktisk veldig ubehagelig. Andre svangerskapet var jeg på ultralydklinikken og følte meg veldig godt ivaretatt da det viste seg å være en ma. :happy:
 
Har vært hos Volvat på lagunen og Ultralydklinikken. Volvat var kjapp, dyrt, upersonlig og fikk ikke bilder, Ultralydklinikken var super og utrolig flink! [emoji4]
 
Jeg har vært veldig fornøyd med dr. Mortensen ved Sentrumslegene, men har ikke vært andre steder, så ingenting til sammenligning. Han tar seg god tid, er hyggelig og virker som en dyktig gynekolog. Gikk gjennom alt av min tidligere sykehistorie. Kostet 1600 kr for TUL, og da jeg hadde lyst på vekstkontroll senere i svangerskapet kostet det bare 1200 kr siden jeg hadde vært der før. Fikk både bilder og video med på minnepenn (må ha med selv), det var hyggelig å kunne vise video av hjertet som slår til de kommende besteforeldrene. Da jeg på siste vektskontrollen fortalte om diverse plager fikset han sykemelding istedenfor at jeg måtte ta en ekstra tur til fastlegen for det.
 
Back
Topp