erfaringer med scheriproct?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
sånn kombopakke med salve og stikkpiller?

fikk resept på fredag og begynte å ta,er ikke noe bedre enda... hååååper dette kan funke,for er vist det siste eg ikke har prøvd snart... er rifter på innsiden/utsiden,ikke hemoroider
 
iiingen???
 
Jeg har også rifter innvendig og utvendig. Jeg prøvde salven en uke, men det var ingen forbedring. Så fikk jeg resept på stikkpillene, og de har gjort underverker. Endelig klarer jeg å få til noe uten at det skal gjøre så vanvittig vondt. Etter jeg har brukt stikkpillen, smører jeg området litt med kremen også. Det hjalp iallefall for meg [:)]
 
Det tok forresten rundt en uke før jeg ble bedre.
 
Jeg brukte det for noen år siden, mener å huske at jeg raskt ble bedre ja, men har lett får å sprekke opp igjen om jeg blir litt hard i magen - så her gjelder det å få i seg nok fiver og vann, så jeg slipper å få vondt igjen.
 
Det hjelper å spise tomater, sa legen til meg.
 
en uke ja! det er på fredag,da krysser jeg fingrene! ja,fiber er jeg blitt god på,og lactulose. :):):)
 
[:D]Jeg prøvde lactulose, men klarte ikke smaken av det - så heg går det daglig en dose yoghurt med masse linfrø - det har funka for meg.[:D]
 
Activia yoghurten er også bra for fordøyelsen synes jeg. Men det er jo veldig viktig med fiber og slikt da :) Håper du blir bedre snart, ohBaby!
 
eg klarer ikke youghurt,eller klarer ikke konsistensen,men biola funker. ja,den lactulosen smaker ekkelt,me ner bare å ta det som en shot og bøtte ned med vann!!!
 
Back
Topp