Erfaringer med Ovitrelle

Ja jeg tenkte bare på om flere egg slapp. Er det stor sannsynlighet for at flere slipper når det bare var en moden folikkel?☺️
det er større sannsynlighet for flerlinger når man får assistanse til befruktning, som jo ovitrelle også er selv om det er i mindre grad enn ved ivf. Mer utdypende svar enn det har jeg ikke siden jeg ikke er lege :happy:
 
Fikk du tidlig ultralyd i det offentlige eller gjennom privat gynekolog?
Jeg var i behandling hos Medicus Oslo, så de henviste meg til tidlig ultralyd i det offentlige :happy: Tar oss ca 2t å kjøre til Oslo.
Litt usikker på hvordan de gikk frem, for vårt lokale sykehus trodde jeg var lenger på vei og hadde forberedt utvendig ultralyd:smiley-ashamed004 men det ordnet seg likevel det altså
 
Så kjekt å følge med og lese erfaringene deres her:happy:

Selv er jeg på første syklus med dobbeldose Letrozol og Ovitrelle. Vært hos Hausken Fertilitetsklinikk for full fertilitetssjekk. Fikk vite at jeg mest sannsynlig har pcos, da jeg enda ikke har blitt gravid etter så lang tid og svømmerne er normale.

Er ca. 9dpo/10dpo nå, tok en gtest idag. Helt blenda test:confused: Er det fortsatt håp eller er løpet kjørt?
 
Så kjekt å følge med og lese erfaringene deres her:happy:

Selv er jeg på første syklus med dobbeldose Letrozol og Ovitrelle. Vært hos Hausken Fertilitetsklinikk for full fertilitetssjekk. Fikk vite at jeg mest sannsynlig har pcos, da jeg enda ikke har blitt gravid etter så lang tid og svømmerne er normale.

Er ca. 9dpo/10dpo nå, tok en gtest idag. Helt blenda test:confused: Er det fortsatt håp eller er løpet kjørt?
Jeg tenker at det enda er håp, selv om testene ser ut til å snu rundt 9/10 DPO for de fleste som har brukt Ovitrelle. Krysser fingrene for deg ❤️
Gratulerer så mye! :Heartpink
Takk! ❤️
 
Back
Topp