Erfaringer med fertilitetsbeger?

Sille92

Elsker forumet
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Som overskriften sier: noen som har erfaring med Ferti-Lily Befruktningsbeger? :) Si gjerne noe om hvordan i såfall, om da gikk fortere enn før eller lignende :)
 
Brukte det i en 4-5 mnd da vi prøvde på datteren vår, opplevde egentlig det var mer styr og klin. Den må kokes før hver bruk, og da blir det et stress som er litt moodkill. Og litt kronglete å få satt på plass, lett at noe renner ut i den prosessen. Synes og den var litt ubehagelig å ha der inne og blir jo et element av irritasjon i skjeden som kan gi grobunn for infeksjoner f.eks. Gikk helt fint å bruke den altså, men ble vellykket gravid første måneden jeg ikke brukte den. og har blitt gravid 4 ganger etter det uten å bruke den, så tror ikke den har så mye å si. Bare ligge stille en 10-15 minutter etterpå pleier å holde for meg ;)
 
Brukte det i en 4-5 mnd da vi prøvde på datteren vår, opplevde egentlig det var mer styr og klin. Den må kokes før hver bruk, og da blir det et stress som er litt moodkill. Og litt kronglete å få satt på plass, lett at noe renner ut i den prosessen. Synes og den var litt ubehagelig å ha der inne og blir jo et element av irritasjon i skjeden som kan gi grobunn for infeksjoner f.eks. Gikk helt fint å bruke den altså, men ble vellykket gravid første måneden jeg ikke brukte den. og har blitt gravid 4 ganger etter det uten å bruke den, så tror ikke den har så mye å si. Bare ligge stille en 10-15 minutter etterpå pleier å holde for meg ;)
Ja,det var litt det jeg så for meg :laughing002 Tror nok det kan klaffe godt uten! :D Takk for svar!
 
En av de tingen jeg synes er forkastelig at i det hele tatt blir solgt. Kyniske folk som tar penger for noe totalt unødvendig ..

Det som renner ut av skjeden etter samleie, er selve sæden. Spermiene har allerede svømt opp dit de skal. Det er derfor ikke behov for noe beger, å løfte opp bena, eller ligge på ryggen etter samleie.

Krysser fingrene for at du får spiren din snart :Heartred
 
En av de tingen jeg synes er forkastelig at i det hele tatt blir solgt. Kyniske folk som tar penger for noe totalt unødvendig ..

Det som renner ut av skjeden etter samleie, er selve sæden. Spermiene har allerede svømt opp dit de skal. Det er derfor ikke behov for noe beger, å løfte opp bena, eller ligge på ryggen etter samleie.

Krysser fingrene for at du får spiren din snart :Heartred
Takk for svar! Mange av produktene knyttet til kvinner og graviditet er nok pengestyrt ja, desverre :/

Takk! Har ikke planer om å prøve før sommeren tidligst,men artig å lese seg litt opp:angelic:Har to barn,og prøvde mye forskjellig i prøveperioden med de også:hilarious:
 
Last edited:
Helt sjukt at den lille silikondingsen selges for 400-500 kr! Rett og slett utnytting av sårbare mennesker.
Et produkt som koster rundt 10 kr per stykk kjøpt i større kvanta fra produsent.
Eller du kan kjøpe akkurat samme greia fra Aliexpress til 25 kr, levert i postkassa.
Blir provosert.
 
Back
Topp