Erfaringer med bbhugme?

Lilleknøtt

Forelsket i forumet
Febbisbebbis'18
Jeg vurderer å gå til innkjøp av denne da jeg frykter at magen blir stor denne gangen, og jeg tenker at den kan være god å sove med etterhvert. Noen som har erfaringer med denne?
 
Jeg har heller ingen erfaring, men vurderer å kjøpe en - hadde vært fint å høre noen erfaringer først :)
 
Jeg rett å slett elsker min[emoji2] dette svangerskapet har jeg brukt den nesten helt fra start. Støtter godt opp om magen og er gull for bekkenet.
 
Jeg elsker den! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Kjøpte den i uke 9 (tror jeg) da bekkenet allerede begynte å tulle med meg. Ble aldri god igjen etter forrige svangerskap om sant skal sies. Men jeg sover med den hver natt og den lindrer mer enn jeg turte å håpe på. Verdt hver eneste krone, håper den er like genial når magen blir stor og når mageboeren skal ammes [emoji4]
 
Denne er gull verdt! Jeg kjøpte sist svangerskap og har sover med den siden uke 5-6[emoji28] avhengig!
 
Verdt hver eneste krone! :) Har ikke slitt noe med bekkenet selv, men synes det er godt å få "løftet" det litt om natta, i tillegg til at magen begynner å vokse, og det er mye mer behagelig å ha noe å støtte den på :)
 
Takk for tilbakemeldinger. Det bestilles en bbhugme her i kveld. [emoji4] Gleder meg til å prøve.
 
Min redning hver natt :) kjøpte den da svngerskapskvalmen meldte sin ankomst. Hjelper litt å tviholde rundt denne om nettene, kvalmen slipper såpass at jeg da sovner. Mannen var for stor å holde rundt, så da ble det bbhugme
 
Veldig fornøyd med min:) bruker den mye i sofaen også. Hjelper veldig på bekkene. Og jenta vår på 2 elsker den:p
 
Sniker fra desember.

Jeg investerte i den allerede i uke 16 og det er jeg så glad for! Den er verdt hver krone og litt til, anbefales virkelig :)
 
Jeg har ikke erfaring med bbhugme, men har selv Doomoo ammepute str L og den og er bare helt fantastisk altså [emoji7] ble brukt hele forrige svangerskap, samt ved amming av storebror, og nå når jeg er gravid igjen [emoji1374] klarer meg ikke en natt uten [emoji87]
 
Jeg har ikke erfaring med bbhugme, men har selv Doomoo ammepute str L og den og er bare helt fantastisk altså [emoji7] ble brukt hele forrige svangerskap, samt ved amming av storebror, og nå når jeg er gravid igjen [emoji1374] klarer meg ikke en natt uten [emoji87]

Har også vurdert Doomoo etter jeg fikk prøve den hos jordmor og syns den var topp!

Kan se for meg at BBhugme sikkert er vel så bra, om ikke bedre under graviditeten, men tenker at Doomoo er bedre ved amming fordi den ikke er like massiv(?)
Bare spekulerer her altså, ingen erfaring...
 
Har også vurdert Doomoo etter jeg fikk prøve den hos jordmor og syns den var topp!

Kan se for meg at BBhugme sikkert er vel så bra, om ikke bedre under graviditeten, men tenker at Doomoo er bedre ved amming fordi den ikke er like massiv(?)
Bare spekulerer her altså, ingen erfaring...
Jeg har tenkt samme tanken, og jeg ser for meg at Doomoo holder fasongen bedre under amming og at en ikke trenger å knytte den bak ryggen slik jeg tenker jeg må gjøre med bbhugme...
 
Noen som vet om det er noe tilbud på bbhugme noe sted nå? :)
 
Back
Topp