Erfaring med Stokke Trailz

BienMaia

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaring med hvordan Stokke Trailz er på vinterføre (snø/slaps) og i skogen?
 
Jeg er også kjempefornøyd! God å trille i all slags føre [emoji4]
 
Jeg har den og har hat de fleste vogner snart.

Den er veldig tung, kan ikke kjøres med en hånd (jeg liker å drikke kaffe i mens jeg triller fx), hjulene forann låser seg fort, kalesjen er ganske "slakk" så den faller lett bakover (fx når man tar på regntrekk), og den er veldig kort.

Det positive er høyden og kurven under som er kjempe stor og god.
Jeg har ikle sportsdelen da, synes den er for lite lun. Så den har jeg ikke kjøpt.
 
Har den: både liggedel og sittedel. Den er kjempe lett, ingen problem med å ha den bak i bilen, og ingen problem med å trille med en hånd og ha bikja i den andre hånda. Sittedel er nok ikke så lun som i den andre vogna som vi har som sovevogn i bhg, men det er langt flere fordeler, den er lett, barnet sitter høyt og du har god øyekontakt med det, kan snues både fremovervendt og bakovervendt.
 
Jeg har den og har hat de fleste vogner snart.

Den er veldig tung, kan ikke kjøres med en hånd (jeg liker å drikke kaffe i mens jeg triller fx), hjulene forann låser seg fort, kalesjen er ganske "slakk" så den faller lett bakover (fx når man tar på regntrekk), og den er veldig kort.

Det positive er høyden og kurven under som er kjempe stor og god.
Jeg har ikle sportsdelen da, synes den er for lite lun. Så den har jeg ikke kjøpt.
Hvilken vogn vil du anbefale da? :)
 
Tung?? Synes den er veldig lett jeg [emoji4] Sikker på at ikke deg er noe galt med hjula dine da?

Den er den aller tungste vogna jeg har hat av alle.
 
Er det noen som har erfaring med hvordan Stokke Trailz er på vinterføre (snø/slaps) og i skogen?

Vi har vognen. Veldig kjekt og greit med stor kurv under. Enig med spireliten i at hjulene foran låser seg av og til og at kalesjen faller bakover når jeg tar på regntrekket. Synes vognen er god og romslig. Høyden er veldig komfortabel. Slipper å bøye seg så mye, dessuten er barnet nære, noe som kommer spesielt godt med den første tiden når barnet ser veldig kort.

Har brukt vognen litt på sti. Så lenge du husker å låse hjulene fungerer den fint. Har ikke så mye annet å sammenligne med, men den fungerer i hvert fall er mye bedre enn Crusi så snart det begynner å bli litt ruglete på veien.
 
Back
Topp