Erfaring med falsk positiv fra babyplan?

Mavik

Flørter med forumet
Hei :) Skal ha eggløsning i disse dager og tok en eggløsningstest i dag (pleier vanligvis ikke å få positiv eggløsningstest så "tidlig", har som oftest positiv eggløsningstest på syklusdag 15-16. Er på syklusdag 13 i dag). Bestemte meg også for å ta en graviditetstest for science…… Haha. Både eggløsningstesten og graviditetstesten ble positive, lå ikke i nærheten av hverandre. Jeg tror graviditetstesten viser falsk positiv, jeg har nettopp hatt mensen og jeg er ganske sikker på eggløsningene mine (temper og tar tester). Noen som har erfaring med falsk positiv på babyplan?

Beklager dårlig bilde, men dårlig lys på badet. Streken kom ganske fort opp, er ikke grå, men lys lys lys rosa. Som sagt tror jeg selv det er en falsk positiv, men lurer på om andre har lignende erfaring?

IMG_5591.jpeg
 
Jeg fikk en veldig tydelig falsk positiv forrige syklus. Var en defekt test. Så det på streken og fargefordelingen. Din strek ser normal ut i forhold.
 

Vedlegg

  • 963BDE11-B3AA-4B5F-827B-F2685CA38733.jpeg
    963BDE11-B3AA-4B5F-827B-F2685CA38733.jpeg
    862,1 KB · Visninger: 82
Jeg fikk en veldig tydelig falsk positiv forrige syklus. Var en defekt test. Så det på streken og fargefordelingen. Din strek ser normal ut i forhold.
Åå. Veldig frustrerende o_O Ja, jeg ser at streken min ser normal ut. Ligner på strekene jeg har hatt tidligere ved graviditet. Men jeg har nylig hatt mensen, og jeg kan ikke helt skjønne når jeg skulle ha blitt gravid. Tar eggløsningstester og temper. Derfor tenker jeg det må være en falsk positiv.
 
Hei :) Skal ha eggløsning i disse dager og tok en eggløsningstest i dag (pleier vanligvis ikke å få positiv eggløsningstest så "tidlig", har som oftest positiv eggløsningstest på syklusdag 15-16. Er på syklusdag 13 i dag). Bestemte meg også for å ta en graviditetstest for science…… Haha. Både eggløsningstesten og graviditetstesten ble positive, lå ikke i nærheten av hverandre. Jeg tror graviditetstesten viser falsk positiv, jeg har nettopp hatt mensen og jeg er ganske sikker på eggløsningene mine (temper og tar tester). Noen som har erfaring med falsk positiv på babyplan?

Beklager dårlig bilde, men dårlig lys på badet. Streken kom ganske fort opp, er ikke grå, men lys lys lys rosa. Som sagt tror jeg selv det er en falsk positiv, men lurer på om andre har lignende erfaring?

Vis vedlegget 431547
Syns jeg ser en strek, sånne pleier mine bli når jeg er gravid værtfall, så vent noen dager og se, eller ta på morgen urinen, eventuelt digital, jeg pleier få 1-2 ved sånn strek digital :) :Heartred
 
Syns jeg ser en strek, sånne pleier mine bli når jeg er gravid værtfall, så vent noen dager og se, eller ta på morgen urinen, eventuelt digital, jeg pleier få 1-2 ved sånn strek digital :) :Heartred
Takk for svar. Jeg skal ta test i morgen ja, men som sagt har jeg god kontroll på eggløsningen min så skjønner ikke helt hvordan jeg skulle blitt gravid nå… Selvsagt et håp innerst inne, men jeg tviler :Heartred
 
Hvordan gikk det i dag?

Jeg har dessverre opplevd falsk positiv med babyplan flere ganger. Utrolig frustrerende. Håper din viser seg å være ekte vare :)
 
Har sett at enkelte tester *noen ganger* kan reagere svakt ved svært høy LH. Kan det være det? Ville uansett tatt ny test for å dobbeltsjekke.
 
Jeg har fått falsk positiv på babyplan sine tester flere ganger dessverre :( og flere tester på samme dag.
 
Hei :) Skal ha eggløsning i disse dager og tok en eggløsningstest i dag (pleier vanligvis ikke å få positiv eggløsningstest så "tidlig", har som oftest positiv eggløsningstest på syklusdag 15-16. Er på syklusdag 13 i dag). Bestemte meg også for å ta en graviditetstest for science…… Haha. Både eggløsningstesten og graviditetstesten ble positive, lå ikke i nærheten av hverandre. Jeg tror graviditetstesten viser falsk positiv, jeg har nettopp hatt mensen og jeg er ganske sikker på eggløsningene mine (temper og tar tester). Noen som har erfaring med falsk positiv på babyplan?

Beklager dårlig bilde, men dårlig lys på badet. Streken kom ganske fort opp, er ikke grå, men lys lys lys rosa. Som sagt tror jeg selv det er en falsk positiv, men lurer på om andre har lignende erfaring?

Vis vedlegget 431547
Min test er faktisk helt lik din.

Jeg tok en for moro skyld sammen med el-test og tror det bare er skygge.. dessverre :dead: :)
 
Back
Topp