Erfaring med cb ukesindikator

DisneyLover

Forelsket i forumet
er så redd for å ta neste test
Fikk 2-3 uker da jeg var 4+0 den kom litt overraskende på og forventet 1-2. Tok en ny i går kveld, akkurat en uke etter (5+0) viste fortsatt 2-3 uker.
Har mistet 3 ganger og har ett barn fra før av. Vil så gjerne se 3+ men vet ikke når jeg skal tørre å ta den neste testen. Noen erfaringer?
 
Leit at du har opplevd å miste. Jeg har også mistet tre ganger. Har selv tatt cb digital for å se stigning og for å få den siste 3+. Den kan være veldig treg å få, mange som bruker tid på den selv om hcg er høyt nok i massevis. Selv fikk jeg den 5+5 denne gangen.
Man blir litt «ødelagt» i psyken av å ha mistet og jeg er like nervevrak til tross for 3+.
 
husk at de ukesindikatorene er lunefulle og ikke kan brukes så nøyaktig som vi ønsker.
Jeg fikk målt hcg og doblingstid forrige uke (har hatt ørten aborter siste halvannet året). Utifra det skulle jeg kunne få 3+ idag (5+0). Tok en på impuls igår som viste 2-3 uker, men som har tydelig sterkere strimler enn da jeg fikk 2-3 på 4+1.
Vurderer ta en imorgen for å se.
Som sagt er de lunefulle og er ikke helt til å stole på. Blant annet Avocado her på forumet hadde en veldig høy hcg og likevel slo ikke testen ut på 3+.
Det eneste som kan gi noen indikasjon er blodprøver og UL etter 6 fullgåtte uker. Lykke til. Håper vi alle kommer helt i mål denne gangen
 
Så trist å høre at flere av dere også har mistet mange ganger! :( tusen takk for svar! Håper på bedre resultater for oss alle denne runden! Kanskje jeg skal be om å få blodprøver isteden for å ta mange tester denne gangen?
 
Har dere fått teststripen sterkere enn kontrollstreken på strimmeltester?
 
er så redd for å ta neste test
Fikk 2-3 uker da jeg var 4+0 den kom litt overraskende på og forventet 1-2. Tok en ny i går kveld, akkurat en uke etter (5+0) viste fortsatt 2-3 uker.
Har mistet 3 ganger og har ett barn fra før av. Vil så gjerne se 3+ men vet ikke når jeg skal tørre å ta den neste testen. Noen erfaringer?

Det var trist å høre om tre vonde opplevelser. Jeg foreslår at du snakker med legen din og ber om at de måler stigning via blodprøver. CBD er ikke en nøyaktig måte å måle stigning på, selv om jeg forstår kontrollbehovet og frykten du må kjenne på. Kanskje får du også tidlig UL om noen uker ved å fortelle om frykten din. (Presiser at det er en psykisk belastning)

Sender en stor klem [emoji173]
 
Husk at noen har treg stigning uten at noe er galt. Jeg hadde treg stigning, men de to forrige. To friske og fine barn. Denne gangen er jeg 4+4 og fått 3+ på ettermiddagsurin.
 
Husk at noen har treg stigning uten at noe er galt. Jeg hadde treg stigning, men de to forrige. To friske og fine barn. Denne gangen er jeg 4+4 og fått 3+ på ettermiddagsurin.
Så godt å høre. Jeg er enormt treg selv, så jeg går og venter på SA. Hcg nivået stiger for hver gang ikke slktud den dobbler seg.og er veldig lav. Da er det kanskje håp
 
Takk for mange svar! Tok blodprøve i dag, så håper på svar snart, ny prøve på fredag. Er 5+3 i dag
 
Fikk HCG verdi på 4000 på første prøven som var tatt 5+3 så det er innafor! Heldigvis :)
Men stusser over at ukesindikatoren slo ut på 2-3 uker når HCG verdien var dobbelt av det den trenger for å slå ut på 3+ ;)
 
Fikk HCG verdi på 4000 på første prøven som var tatt 5+3 så det er innafor! Heldigvis :)
Men stusser over at ukesindikatoren slo ut på 2-3 uker når HCG verdien var dobbelt av det den trenger for å slå ut på 3+ ;)
du er ikke den første som opplever det...
 
Back
Topp