Erfaring med brystpumper?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Trenger tips, skal kjøpe en elektrisk pumpe. Har mange phillips avent flasker fra forrige runde (hadde manuell pumpe og det var døden). Nå er det salg på medela, så lurer på hva dere anbefaler utifra deres erfaring?
 
Har bare brukt Avent sin, men er veldig fornøyd med den :)
 
Kun brukt medela sine, var veldig fornøyd med den elektriske. Elsker den manuelle som jeg ak kjøpte for å bruke på jobb og div om springen skulle melde seg.
 
Hadde både medela og avent manuell pumper. Var mest fornøyd med avent pga smerter men syntes medela fikk ut mer.
 
Har både medela elektrisk og avent manuel og er veldig fornøyd med begge to:)
 
Hadde selv avent manuell og den fungerte fint for meg.
På sykehuset i to uker brukte jeg medela elektrisk og den var fantastisk! Skulle jeg hatt igjen. Hadde jeg jammen kjøpt den
 
Jeg liker medela sin. Skulle dog ønske jeg hadde en dobbel ikke enkel om jeg kunne velge.
 
kun erfaring med medela, men den var suuuper.
 
Trenger tips, skal kjøpe en elektrisk pumpe. Har mange phillips avent flasker fra forrige runde (hadde manuell pumpe og det var døden). Nå er det salg på medela, så lurer på hva dere anbefaler utifra deres erfaring?

Det er gode tilbud på Philips Avent sine elektriske også. Jeg er også i tenkeboksen på hvilket pumpe-/flaskesystem jeg skal gå for, synes det er greit å ha alt i et system siden jeg uansett må ha alt (lenge siden forrige barn).
 
Jeg har brukt både avent og medela sine elektriske og likte begge to. Medela sin er liten og nett om man skal ha den med seg. Avent sin er litt større å drasse på, men jeg synes den er den mest behagelige av de.
 
Håper det er greit at jeg spør, men hva er fordelene ved en elektrisk pumpe?
 
Fornøyd med Philips avent elektrisk
 
Trenger tips, skal kjøpe en elektrisk pumpe. Har mange phillips avent flasker fra forrige runde (hadde manuell pumpe og det var døden). Nå er det salg på medela, så lurer på hva dere anbefaler utifra deres erfaring?
Har kjøpt både avent og medela elektriske. Anbefaler medela på det sterkeste.
 
Back
Topp