Erfaring bæresjal?

Veldig mange er fornøyd med sjalene. Men det er ofte små feil på de, og kundeservicen er visstnok ikke bra. Jeg er som sagt fornøyd og syns jeg fikk mye for pengene. Alt er på salg fordi hun har lagt ned om jeg har skjønt det riktig:)

Det har vært flere som ikke har fått sjalene sine, eller de har vært så ødelagt (hull osv) at de ikke kan brukes. Men mange er også fornøyd med dem altså!

Jeg hadde heller kjøpt et brukt sjal. Mye mykere og enklere å få til når det er innbrutt som flere skriver her.
 
Er det noen her inne som har litt erfaring med bæresjal, vi har sele etter storebror (ergobaby 360), men fikk liksom aldri det helt til de første mnd. Denne gangen MÅ d jo være praktisk å ha lille «på seg» med en aktiv 2-åring[emoji28] Så hva bør man gå for? Tenker at en av disse som er mellomting av sele og sjal kanskje hadde vært noe...baby ktan, close caboo??[emoji848][emoji16]

Skjønner deg godt med 360 forresten. Borrelåsen på magebeltet bråker veldig, og spedbarnsinnlegget (som MÅ brukes fram til barnet er både over en viss vektgrense og over en viss alder) er kronglete.

Men det er jo forskjell fra kropp til kropp hva som fungerer, hvor mye polstring du trenger og hvor mye eller lite stramming du har behov for. Ligger en god oversikt her:

http://norskbaeregruppe.com/velgebaeretoey/sele/baby.html
 
Er det noen her inne som har litt erfaring med bæresjal, vi har sele etter storebror (ergobaby 360), men fikk liksom aldri det helt til de første mnd. Denne gangen MÅ d jo være praktisk å ha lille «på seg» med en aktiv 2-åring[emoji28] Så hva bør man gå for? Tenker at en av disse som er mellomting av sele og sjal kanskje hadde vært noe...baby ktan, close caboo??[emoji848][emoji16]
Norsk bæregruppe på facebook. Finn en ergonomisk sele som ikke krever nyfødtinnlegg. Evt sjal. Close Canboo er fint å starte med.
 
Norsk bæregruppe på facebook. Finn en ergonomisk sele som ikke krever nyfødtinnlegg. Evt sjal. Close Canboo er fint å starte med.

Har allerede meldt meg inn[emoji6] Men synes likevel det er sååå vanskelig å ta et valg[emoji28] Får forske litt til før jeg (forhåpentligvis) blir enig med meg selv[emoji23]
 
Jeg har sånn snurresjal i elastisk materiale, tror det er ergobaby. Var veldig fornøyd med de to forrige. Etterhvert som baby ville se litt gikk vi over til Stokke my carrier. Den brukte jeg leeeenge og likte den veldig godt. Lånte av en venn men tror de fortsatt bruker den til nyåret så får nok kjøpe en ny brukt

Har også sele fra medela, men den likte jeg ikke så godt.
 
Har allerede meldt meg inn[emoji6] Men synes likevel det er sååå vanskelig å ta et valg[emoji28] Får forske litt til før jeg (forhåpentligvis) blir enig med meg selv[emoji23]
Tula ftg er en fin sele. Trenger ikke nyfødtinnlegg, men den kan gli litt stor de 2 første mnd. Ergobaby adapt er god, men litt tykk så kan fort bli litt varmt på sommeren. En lenny lamb skal være gode- ikke prøvd de. Meh-dai med sjalstropper er lett å bruke og har flere variasjoner på knyter. Sjal er gull, da kan man variere mye på hvordan man knyter. Under filer i Norsk bæregruppe finner du en oversikt over ulike seler. Kanskje det gjør jungelen litt lettere :) Men spør venner om de har bæretøy du kan prøve. Bærehjelpen på facebook har mye fine innlegg om hvordan justere og feste seler riktig og ulike knyter på sjal osvosv.
 
Tula ftg er en fin sele. Trenger ikke nyfødtinnlegg, men den kan gli litt stor de 2 første mnd. Ergobaby adapt er god, men litt tykk så kan fort bli litt varmt på sommeren. En lenny lamb skal være gode- ikke prøvd de. Meh-dai med sjalstropper er lett å bruke og har flere variasjoner på knyter. Sjal er gull, da kan man variere mye på hvordan man knyter. Under filer i Norsk bæregruppe finner du en oversikt over ulike seler. Kanskje det gjør jungelen litt lettere :) Men spør venner om de har bæretøy du kan prøve. Bærehjelpen på facebook har mye fine innlegg om hvordan justere og feste seler riktig og ulike knyter på sjal osvosv.
Og wrapyouinlove på instagram/youtube/Facebook!
 
Har brukt litt forskjellige sjal. Om du finner en bæregruppe i nærheten er det helt noen som kan hjelpe deg :)

Selv har jeg ett fra ElleVill, Fidella, Girasol og en ringslynge fra oscha :)
 
Back
Topp