Er spiren nøye planlagt?

Dette var så godt planlagt over flere år til alles store overraskelse siden vi alltid sa vi ikke skulle ha barn, men vi ville ikke at folk skulle ha masse forventninger til oss da helsen har skrantet litt for meg og mannen min! vi skulle først gifte oss, så få fast økonomi, så kjøpe oss ett sted og så prøve (hvis helsen tillot det), sommeren 2016 så kjøpte vi leilighet som var det siste på listen ( alt hendte i akkurat samme rekkefølge også)[emoji170] så satt gutten våres med en gang vi prøvde [emoji170] ment to be [emoji170]
 
Vil ikke akkurat kalle mini for nøye planlagt. Heller impulsivt planlagt[emoji87] Meg og samboer ble enige i august om å starte med å prøve på en spire. Jeg kastet p-pillene i september, og 17. Oktober satt jeg med positiv graviditetstest i hånda[emoji23][emoji170]
 
Nei på ingen måte..
Den kom som et spadeslag i bakhodet og laga ganske mye elendighet.. Men det går bedre nå altså :)
 
Veldig planlagt. I og med at vi er to kvinner krever det jo planlegging fra dag en, men at vi skulle måtte gjennom over 2 år med prøving, 11 forsøk (1 IVF), 2 spontanaborter (uke 13 og 6) og en operasjon - det var ikke planlagt. Så de to miraklene i magen til kona mi er veldig ønsket og vi gleder oss til total omveltning av livet slik vi kjenner det [emoji16][emoji7]
 
Back
Topp