Er spiren nøye planlagt?

Har planla vi dette for rundt et år siden, men begynte prøvingen i april :)
 
Har prøvd siden April, endelig 2 streker på graviditetstesten :D
 
Første var planlagt og prøvd på i 4 år før spiren ville bli værende <3 har nå ei sprudlende snuppe på 20 mnd, å er 4+5 uker på veg med nr 2 :) bestemte oss for å droppe prevansjon i november o fjor, så gikk ganske akkurat 10 mnd denne gangen :) å kjenner jeg ikke er like redd for å miste denne gangen <3 mest fordi jeg har MANGE og STERKE symptromer :-Å
 
Veldig ønsket, nesten 4 års prøving! Satt på første IVF
 
Ja. Grunnet sykdom var det nødvendig. Vi var heldige da og spiren satt på første forsøk. Jo mer det går opp for oss jo mer gleder vi oss. Prøvde i nesten et år sist
 
Han lille tassen vi har var veldig planlagt og veldig etterlengtet. Men at jeg skulle bli gravid igjen, og så fort... Litt overrasket, mest stas :happy:
 
Ja! :) har prøvd siden april :)
 
Veldig planlagt! :)
 
Planlagt å planlagt. Nei men vi har ikke vært forsiktige heller. Vi har hatt 1 sa i mars 2015 å en ma i nov 2015. Så nå håper vi at lille spiren blir. Er 5+4 idag.
 
Veldig planlagt:) Prøvd siden i mars i fjord. Har lyktes 2 ganger,men mistet i uke 14 i juli i fjord å i uke 18 i juli i år ,så nåååå håper vi på å få en etterlengtet baby i juli til neste år:Heartred
 
Veldig planlagt :) Litt "skummelt" og er litt spent med tanke på sykdom jeg har vært plaget med i lang tid. Skal utredes over nyttår men vi bestemte oss for å prøve nå likevel. Har vært langt nede pga sykdom den siste tiden, så det er utrolig godt å ENDELIG kjenne på en opptur med å bli gravide så fort. Tar en dag om gangen og håper at lillebror eller -søster ankommer til sommeren :)
 
Her planla vi å få 2017 baby, men med avstandsforhold prøvde vi og ikke stresse. Var sikker på at det ikke skulle klaffe på forrige syklus, men erfarte da at EL var senere en antatt :) 6+5 i dag
 
Ikke planlagt her, gummin sprakk/var hull i den ENE dagen i mnd :p var midt i prevensjonsskifte for meg (tåler jo ingenting jeg). Men vi gleder oss veldig og h*n er veldig velkommen til familien :D
 
Var ikke planlagt så fort. Hadde satset på at den satt i november eller desember. Men første gang uten å hoppe av i svingen satt den (mest sannsynlig:)). Skummelt
 
Back
Topp