Er så usikker om vi skal reise med eller uten!

Bkno4154682

Andre møte med forumet
Hei!
i sommer skal jeg og mannen på ferie med mine foreldre, vi skal også ha med babyen vår som da er 6 mnd.
Jeg selv har alltid tenkt vi skulle ha han med, men så begynte mannen min å si at svigers ville passe han hvis vi ville ha den uken alene med mine foreldre. Etter dette ble nevnt så har han hatt ganske lyst til det, men jeg er usikker. Hadde det hvert en langhelg hadde det hvert annerledes, men synes en uke virker så lenge fra småen! hadde jo hvert godt med litt kjæreste til også, men er så usikker!

hva tenker dere?
 
Nei, man reiser ikke fra babyen sin på 6 mnd for en uke med ferie. Mannen din virker dust. Sorry.
 
Synes en uke virker litt lenge, ja. Men blir det kjærestetid hvis dere er med foreldrene dine?
 
Tipper foreldrene dine kan passe mini mens dere er på ferie også da, så får dere alenetid innimellom, uten å måtte reise fra baby en hel uke! For d høres litt lenge ut... jeg tror ikke jeg hadde klart å kose meg om uten mini så lenge!
 
Ville ikke reist bort ei hel uke fra en baby på 6mnd.
Men dere kan jo gå ut og kose dere en kveld eller to mens dine foreldre passer babyen der nede?
 
Litt lenge å være borte fra en på 6 mnd etter min mening. Kanskje dine foreldre kan passe han/henne mens dere er borte, så får dere kanskje en kveld eller to alene som kjærester likevel?

Jeg hadde savna mini så mye også at jeg hadde ikke klart å kose meg på tur[emoji23]
 
Skjønner ikke at du er usikker på om du skal reise til syden ei uke uten baby på 6 mnd!

Det gjør man bare ikke etter min mening!
 
Back
Topp