Er så redd for brystbetennelse jeg...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Siden jeg ammer den ene puppen av gangen så bekymnrer jeg meg for om den andre kanskje går for lenge uten å tømmes. Jeg rekker ikke bytte på han for hvis jeg tar han av puppen sovner han med en gang[:)] Får ikke vekt han heller..he he
 
Jeg og ammer bare ene puppen av gangen.. Hittil har det gått greit.. Er mer redd for å få betennelse av å få kalde pupper.. he he.. Har en tendens til å stå og henge i utgangsdøra når besøkende skal gå.. Har hørt flere ganger at jeg må passe puppene mine.. [:D]
 
Men da vil jo også produksjonen øke ytterligere. Sliter med altfor mye melk her jeg... Men det går seg vel til etterhvert..
 
Men da får jeg jo aldri tømt de... Er ikke det litt dumt også?
 
ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Men da får jeg jo aldri tømt de... Er ikke det litt dumt også?

 
Sliter også med altfor stor produksjon.. hadde 40 i feber her en kveld pga. spreng i brystene!! Meget ubehagelig!![:'(] Min sovner også som regel etter å ha tatt bare det ene brystet og er umulig å vekke igjen... man må helst ikke vente lengre enn 2 timer til han tar det andre da. jeg håndmelker meg eller pumper hvis han sover lengre. trenger ikke alltid melke så mye, bare så sprengen gir seg.... (forresten så skal visst produksjonen stabilisere seg etter ca.4 uker) lykke til! [;)]
 
ORIGINAL: Jomfruen79

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Men da får jeg jo aldri tømt de... Er ikke det litt dumt også?


Sliter også med altfor stor produksjon.. hadde 40 i feber her en kveld pga. spreng i brystene!! Meget ubehagelig!![:'(] Min sovner også som regel etter å ha tatt bare det ene brystet og er umulig å vekke igjen... man må helst ikke vente lengre enn 2 timer til han tar det andre da. jeg håndmelker meg eller pumper hvis han sover lengre. trenger ikke alltid melke så mye, bare så sprengen gir seg.... (forresten så skal visst produksjonen stabilisere seg etter ca.4 uker) lykke til! [;)]

 
 
JEg våknet også i nanatt, gjennomvåt av svette,  sa til sambo at jeg hadde feber[:)]Høres ut som de er av samma ulla våre to[:D] UMULIG å vekke!  Men jeg har bestemt meg nå for å amme 10-15 minutter på hvert bryst. Da slipper jeg det sprenget, det er jo helt forferdelig..
 
Back
Topp