Er noen i vennekretsen din gravid samtidig som deg?

Har en kusine med termin dagen før meg, og en venninne med termin ca 6 uker etter meg, som begge bor i samme bydel. Ellers er det én fra forrige termingruppen min som også venter på samme tid. Har aldri møttes, men vi har snappet mye med hverandre de siste årene [emoji28] Så nå tar vi sikte på å treffes når vi skal i permisjon sammen. Bor tross alt i samme by [emoji16]
 
Søsteren min fikk baby før jul, har en bekjent som har termin i mars, og to venninner med termin i august:) Blir noen babyer rundt om:p
 
Sniker fra April her! Har termin 28. April, kan vel fort bli en mai-baby[emoji4]
Jeg og mine to søstre har termin med kun 10 uker mellom første og siste![emoji1] Med meg midt inni der[emoji4] Det blir fint, gleder meg til permisjonstid sammen [emoji4] Vi bor i gåavstand til hverandre også!:)
 
Ei venninne fikk akkurat sin tredje nå, har en bekjent som har termindato samme dato som meg, og ei anna venninne som har termin 8 uker etter meg. Så blir en bra permisjon <3
 
Har 3 venninner som fikk i desember/ januar, så har jeg 3 venninner som har termin i april :)
 
Jeg har ei venninne som jeg ble kjent med etter at vårt første barn ble født i 2016. Hun fikk sin datter tre uker før meg. Nå er vi gravide igjen begge to og nå er det ti uker som skiller termindatoene, jeg er først ute denne gangen. [emoji4]
 
Jeg har mange venner som har fått i løpet av senhøsten / januar. Og en venninne med termin i mai [emoji106]
 
Jeg kjenner ingen som skal ha. Og flytta vekk fra mine venninner for 2 1/2 år siden nå, har landet mellom oss. Så kjenner det er litt småtrasig. Får snakket litt om svangerskap over tlf, men blir ikke så mye av det. Sku gjerne kjent noen som er i samme situasjon her jeg bor.
 
Jeg kjenner ingen som skal ha barn, så føler meg ganske alene mtp et godt nettverk etter fødselen med kvinner med barn/baby.
 
Nettopp fått vite at en venninne til skal ha baby i juli! Veldig kjekt [emoji4] Vi har ikke sett hverandre på en stund da, men nå byr virkelig sjansen seg til å gjenoppta litt bedre kontakt [emoji4]
 
Back
Topp