er jeg gravid???

helen79

Forumet er livet
HAR EN STERK MISTANKE PÅ AT JEG ER GRAVID. FIKK FJERNET HORMONSPIRAL 8. APRIL OG FIKK MENSEN 10. APRIL. HAR GÅTT TO UKER OVER TIDEN, HAR VÆRT KVALM I OVER EN UKE. DET HAR VÆRT MENINGEN AT JEG SKULLE BLI GRAVID FOR TREDJE GANG, MEN HADDE IKKE TRODD DET SKULLE SKJE SÅ FORT. ER DET MULIG???
 
Eneste måten å finne det ut på er å ta en test[;)]
 
He,he...om du er gravid så er vi i nesten lik båt![;)]
Jeg har brukt p-plasteret i noen mnd,men bestemte oss for å kutte det ut...
Og da kunne vi jo prøve å planlegge nr 3 sånn etterhvert,tenkte vi.
Men denna tassen skulle visst bli til med en gang![8D]
Så det er jo greit nok det.Du får si ifra hva testen viser når den er tatt da![;)]
 
[:)] kanskje,kanskje ikke....det beste er nok en test ja....
la oss høre fra deg.....[;)]
 
Det kan nok se ut som du er gravid, men det beste er vel å ta en test så er du sikker. [:)]
 
Hei!jeg tok ut min hormonspiral i juli i fjor...og vips så ble jeg gravid[:)]men jeg skulle gå bare 6 uker med den lille spiren i magen før jeg SA [:(]...men det må du ikke bli skremt av altså...d skjedde med meg...ville bare si at det er mulig å bli gravid så fort!!!![:D] vi prøvde leeeenge (6 mnd)før jeg ble gravid igjen.....er vel egentlig ikke så lenge når man tenker på andre som venter år, men det føltes bare så lenge......
Lykke til i allefall, få høre hvordan det går da[;)]
 
Kan gå rimelig kjapt ja [:)]. Tok selv ut hormonspiralen i slutten av januar, og gikk så og venta og venta på å få mensen tilbake. Den kom aldri....
 
Gratulerer så mye med spiren i magen[:D]
 
Det var godt å høre at du er gravid igjen. Jeg tør ikke tenke på at jeg kanskje kan miste barnet, men man kan jo ikke tenke sånn heller. Jeg er hjelpepleier og jobber på en dementavdeling, så jeg er veldig forsiktig med hun ene damen som er litt tung å hjelpe. Så er det jo fare for å få seg et slag i seg av disse beboerne. Enkelte av de er jo ikke riktig klok. Men de er jo syke, og det skal ikke heller mye til for de å få seg et raserianfall. Men etterhvert skal jeg begynne å jobbe på TOPP, altså at noen andre jobber for meg, men at jeg likevel jobber selv og tar det litt rolig. Jeg skal ta en test om en uke og finne det ut for sikkert at jeg er gravid. Snakkes.
 
Jobber du dag, kveld og natt turnus ? Ikke for å skremme deg, men jeg kjenner en sykepleier som mistet i 4 mnd. de sier at det ikke er helt heldig med slik turnus. Neste gang hun blir gravid ønsker hun å bli sykemeldt fra nattevaktene.
Sliter med vond rygg selv og er foreløpig 50 % sykemeldt, men satser på og begynne 100 % igjen etter hvert.
Graviditet er ingen sykdom,men pass på deg selv. Må tenke på seg selv i en slik situasjon. Jeg sover masse og lar resten av verden bare seile sin egen sjø.
 
Jeg har en jobb der jeg går formiddag, ettermiddag og nattskift, jeg jobbet helt til permisjonen begynnte tre uker før termin, men den sisste måneden gikk jeg ikke nattskift. Var 50 % sykemeldt på grunn av unormal hjerterytme hos jenta i magen, så det stemmer nok at slikt arbeid ikke er helt bra. Men det er sikkert individuellt også [:)]
 
Jeg har det ganske greit med jobben synest jeg. Jobber i halv stilling på kveld. Fra 18-23, og da jobber jeg to dager på og to dager fri osv. 3 dager når det er helg. Ungene mine følger jeg i park til klokken 10. Der er de til klokken 14. Så da slapper jeg mest mulig av når jeg er hjemme. Må jo rydde litt og sånn, men jeg tar ting med ro, er livredd for at jeg skal miste barnet. Så jeg tar det veldig med ro, Var på jobb igår, var litt dum, men jeg ville prøve å hjelpe denne "tunge" damen til sengs. Hun kan jo gå og alt, men jeg må hjelpe henne å få beina oppi sengen og ta av støttetrømper. Det merket jeg på kroppen etterpå. Verket litt i ryggen og litt i magen(rundtom livmoren og der), så da tok jeg meg en god pause. Så henne vil jeg ikke legge alene lenger. Men nå får jeg ta å gjøre noe fornuftig før jeg må hente guttene.
 
Hei!
Har lest alle innleggene her, og ble litt nysjerrig her altså [:)] Har du fått tatt en test enda? Lykke til!! [:D]
 
Hei Annette[:D] Ser det er ikke lenge til dere kan prøve nå! hehe.. heldiggris..
 
Jeg tok en test idag, men jeg tror at jeg ikke tisset lenge nok på den. Var næmlig litt stresset, for vi skulle ut å handle, så jeg måtte drikke masse for så å kunne ta testen før vi skulle gå. Den viste "IKKE GRAVID". Så jeg skal ta en til senere i dag eller i morgen.
 
Hei du.
Håper at du har lykkdes da. Jeg tok 4 tester før jeg fikk positiv. Det står på testene at du ikke må drikke masse vann før testen. Det vanner ut stoffet som viser positivt.
Holder fingre og tær krysset for deg
Klem
 
Tok min andre test i dag, er "IKKE GRAVID".
 
Hmmm...Synd det da!
Du får si ifra om testen plutselig skal forandre seg da...
For var vel sånn at du ønska den skulle være positiv!?
 
Ja, det var veldig meningen at jeg skulle bli gravid igjen. Om ikke akkurat med engang, så hvertfall i år. Men jo før jo bedre. Men jeg får se det an noen dager og kanskje gå til legen.
Har alltid hatt lyst på 3 barn, og min mann kan tenke seg å være ferdig det året han fyller 35 år, det er til neste år. Det synest jeg er helt greit. Men som sagt så får jeg se det litt an, og se hva som skjer.
 
Back
Topp