Er flere rundt deg gravide?

M

Moderator Irene

Guest
Har du venninner eller familie rundt deg som går gravid samtidig som deg? :)
 
Den nærmeste naboen min og en god kollega er men ingen familie eller nære venninner, dessverre.
 
Ingen i det heletatt.
Håper en venninne snart blir gravid så vi får litt permisjon sammen, ellers satser jeg på nye venner i barselguppe :)
 
Nope..ingen faktisk. Var sånn da jeg fikk nr.1 også, gikk helt greit, men hadde vært gøy å ha en å trille med.
 
Naboen, min bestevenninne og jeg har termin innen 5 uker:) har også en annen nabo som nylig har fått og ei venninne som nylig har fått, så de er også delvis i permisjon samtidig som meg:)
 
Jeg kjenner veldig mange som skal ha barn i år, men de fleste har fått allerede. Har en god venninne som fikk i dag, og en annen som også får straks. [emoji4] Så vi får i alle fall noe av permisjonen sammen. Men håper jeg kjenner eller blir kjent med noen som skal ha nærmere termin, jeg har tenkt å ha lille hjemme til hun/han er 1 1/2, så hadde vært fint å ha noen flere å dele permisjonstiden med når venninnene skal tilbake i jobb. [emoji4]
 
Har du venninner eller familie rundt deg som går gravid samtidig som deg? :)

Jeg skulle ringe å fortelle ei venninne at jeg var blitt gravid etter uke 8, så sier venninna mi " er du gravid, så moro, gratulerer når er termin?" Svarer ca termin så sier hun bare tørt i bakgrunnen "to uker før meg altså". Holdt på å dette av stolen, hadde aldri forventet det, men begge begynte å le. Er veldig koselig å gå gravid sammen
 
Har tre venninner som venter fra september til november, og jeg får i desember. Så det blir noen spennende måneder framover :)
 
Ingen nære. De fleste av mine venninner har fått både nummer to og nummer tre mens vi har prøvd på nummer to. Sist svangerskap var vi flere som gikk samtidig i permisjon, denne gangen får jeg håpe jeg blir kjent med noen av de jeg vet skal ha i bygda.
 
To kolleger, men begge er mye lengre på vei enn meg.
 
Ene sønnen til mannen ble pappa for 3,5 uke siden. Andre sønnen blir pappa innen få dager (termin i går).
 
En kollega som også er ei veninne har termin i august og besteveninna mi har termin i september [emoji3]
 
Dama til broren til kjeristen min fikk en sønn i mars , søsteren til kjeristen min som også er en av mine nærmeste venter en gutt i september å vi ventet en gutt i desember [emoji4][emoji108]
 
Ei venninne har termin i oktober, og ei venninne har termin i begynnelsen av november, så det er to i umiddelbar omgangskrets her :)
 
Ja, en del.
 
Back
Topp